Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    is er nu eigenlijk al duidelijk wat er dit jaar nou echt in het Vuurwerk assortiment zit?
    no Pyro no Party....

    Comment


      Niet opgelet
      kan niet wachten

      Comment


        Action lelyweg arnhem heeft de sierpakketen fakels en klein vuurwerk pakketje met klein spul plus sterretjes . grondbloemen hebben ze niet

        Comment


          In Hoorn(Blokker, een dorpje tegen Hoorn aan, dus niet de winkel;) ) ligt het voorlopig nog niet. Ze wachten daar tot later in het jaar. In de binnenstad ligt het al wel.

          Ik heb twee fakkels meegenomen, helaas geen blauwe kunnen vinden, dus een rode en een gele.
          Het fonteinenpakketje vind ik wat te duur voor wat je krijgt, en het het pakketje met klein spul is wederom flink minder geworden t.o.v. voorgaande jaren.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
            In Hoorn(Blokker, een dorpje tegen Hoorn aan, dus niet de winkel;) ) ligt het voorlopig nog niet. Ze wachten daar tot later in het jaar. In de binnenstad ligt het al wel.

            Ik heb twee fakkels meegenomen, helaas geen blauwe kunnen vinden, dus een rode en een gele.
            Het fonteinenpakketje vind ik wat te duur voor wat je krijgt, en het het pakketje met klein spul is wederom flink minder geworden t.o.v. voorgaande jaren.
            is ut ook heb alleen die kleine gekocht van 5,95

            Comment


              Net hier bij de Action geweest. Komt pas over 2 weken hier.

              Comment


                Hier stond de dozen ook al in de winkele morgen of vandeweek even kijkje nemen..

                Comment


                  ik kreeg ook te horen 2 weken , uur later kreeg een maat van mij te horen staat achter nog niet aan toe gekomen kom morgen middag even kijken ...

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                    Action lelyweg arnhem heeft de sierpakketen fakels en klein vuurwerk pakketje met klein spul plus sterretjes . grondbloemen hebben ze niet
                    Almere hetzelfde. Ga vanavond een fakkel proberen, en heb een doosje fonteinen meegenomen. Komen overigens van broekhof, elk 7 gram.

                    Comment


                      in Rotterdam lage land lag alles er al , maar stelt niet zo veel voor, die fontein pakketten lijken me wel leuk maar voor het klein spul toch naar big bazar gereden

                      Comment


                        Bazar ook liggen, ga eens kijken of het veel scheelt. Action was duurder, en bazar had meer. Die fakkels zien er wel profi uit, dus ben benieuwd...

                        Comment


                          Het lijkt erop dat de action dit jaar geen grondbloemen verkoopt

                          Comment


                            Filialen kunnen zelf kiezen om het vuurwerk nog niet te plaatsen in de winkel (ivm plek of vraag in einde van jaar) Importeur is broekhoff maar dat wist men denk ik al.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                              Het lijkt erop dat de action dit jaar geen grondbloemen verkoopt
                              Het lijkt me nog wat vroeg om die conclusie te trekken. Vorig jaar kwamen de grondbloemen en luchthuilers meen ik ook wat later dan de fonteinen en minipakketjes.

                              Comment


                                Binnenkort ook maar eens bij de Action langs! Ff kijken of ik nog wat leuks kan meenemen!
                                Eind goed, Knal goed!

                                Comment

                                Working...
                                X