Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Celebration Cracker van Lesli

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door kalevera Bekijk bericht
    is er ergens informatie te vinden over deze rol?
    Ja zeker is hier info over ik heb ze even voor je samengevat hieronder:

    Red dragon 20.000

    De originele 20.000 knaller! Veel knallers gecombineerd met extra grote kanonslagen aan één stuk verbonden.
    € 24,95



    Red dragon 50.000

    De originele 50.000 knaller! Veel knallers gecombineerd met extra grote kanonslagen aan één stuk verbonden. Let op! Deze ratelband heeft een krachtige unieke eindknal als finale.
    € 49,50



    Red dragon 100.000

    De originele 100.000 knaller! Veel knallers gecombineerd met extra grote kanonslagen aan één stuk verbonden. Let op! Deze ratelband heeft een krachtige unieke eindknal als finale.
    € 89,50

    Comment


      #17
      weet niet waarom, maar vind ze er in ieder geval wel een stuk interesanter uitzien

      Comment


        #18
        Hmmm een eindbom is dus echt niet uniek!

        Comment


          #19
          Had de 50.000 afgelopen jaar voor iemand gekocht, hij was zelf nog binnen maarja, €50,- kostte die. Goed tempo, natuurlijk niet te vergelijken met een Belgische rol maar zeer goed voor Nederlandse kwaliteit.

          Oorspronkelijk geplaatst door kalevera Bekijk bericht
          weet niet waarom, maar vind ze er in ieder geval wel een stuk interesanter uitzien
          Komt denk ik door de knalrode rotjes, vaak zijn ze zo licht, hij ziek er goed afgewerkt uit.
          Laatst aangepast door Mattenfreak; 14 February 2008, 22:44.

          Comment


            #20
            kalevera ik snap niet waarom je dat plaatje hebt want op jou youtube account heb je filmpjes staan van "lawinepijl op raam"en zulke dingen meschien dat je verstandiger moet gaan stoken ?

            maarja ontoppic: Leuke rollen maar voor mij echt te duur heb die van Lesli de 100.000 klapper ooit gekocht voor 35 euro maar hij was redelijk maar niet nog een keer.

            Comment


              #21
              Vorig jaar had iemand z'n nederlandse 100,000 ik vond het uitermate slecht knallen, wij stonden ongeveer 30 meter er vandaan en het klonk als een soort gepruttel.
              Dus mijn mening is dat je beter geen 100,000 in nederland kan kopen maar iets anders moois;)

              Comment


                #22
                Bijzonder: bij de ene Lesli dealer is de 100k €79,95, bij de andere €49,95...wat een verschil!

                Comment


                  #23
                  Die 20 k van lesli had ik dit jaar wat een prut knallen en er was GEEN! eindbom het was gewoon een kartonnen doosje voor de verkooptruc hij voelde al zo licht aan in vergelijking met de Horsebrand 100k was een muizenscheet nog harder....
                  I <3 Zippo

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Derk Bekijk bericht
                    Die 20 k van lesli had ik dit jaar wat een prut knallen en er was GEEN! eindbom het was gewoon een kartonnen doosje voor de verkooptruc hij voelde al zo licht aan in vergelijking met de Horsebrand 100k was een muizenscheet nog harder....
                    Dan heb je ook niet opgelet, want er is duidelijk aangegeven dat er pas vanaf 50.000 een eindknal in de rol zit. En dus bij 20.000 niet!
                    Ik vind het persoonlijk leuke rolletjes voor erbij.

                    Comment


                      #25
                      Ik vind de Red dragon juist 1 van de betere chinese rollen uit Nederland. Tempo zit er gewoon meer in, en dat maakt hem beter.

                      Comment


                        #26
                        Heb zelf dit jaar de red dragon 20.000 meegemaakt, en vond hem helemaal niet tegenvallen.
                        Knallen waren best hard en er zat een goed tempo achter.
                        Het was wel vervelend dat die van ons helemaal in de knoop zat met allemaal draden om hem bij elkaar te houden...
                        Maar zo ging hij wel een stuk sneller!
                        Offline!

                        Comment


                          #27
                          mooie rol!
                          hoeveel heeft hij wel gekost?

                          Comment


                            #28
                            de 20.000 rol zit tegen de 25 euro
                            de 100.000rol zit tegen de 60 euro

                            Comment


                              #29
                              De celebration cracker kost nu maar 29,95 op vuurwerkplanet.
                              Vuurwerkbieb.nl

                              Comment


                                #30
                                de 100k klapper van red dragon

                                slecht tempo en baby scheetjes jammer genoeg =(


                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2012-12-28 19.33.58.jpg
Vertoningen:1
Grootte:189,1 KB
ID:	1544999
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2013-01-01 00.46.09.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,1 KB
ID:	1545000

                                Comment

                                Working...
                                X