Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat voor klein vuurwerk nemen jullie mee ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
    geen enkele vuurwerk verkooppunt binnen NL mag nog romeinse kaarsen hebben liggen je bent zelfs strafbaar als je het nog hebt liggen
    Geld waard? Denk het niet over de grens volop te koop voor ee habbekrats

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
      Geld waard? Denk het niet over de grens volop te koop voor ee habbekrats
      heb het puur over verkooppunten binnen NL, niet over wat mensen thuis hebben liggen of wat dan.
      de meeste verkooppunten konden het laten afvoeren of via importeur terug en kregen er compensatie voor

      Comment


        Elk jaar denk ik: niet teveel kleinspul kopen, maar elk jaar heb ik weer zoveel dat ik overhoud
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
          Elk jaar denk ik: niet teveel kleinspul kopen, maar elk jaar heb ik weer zoveel dat ik overhoud
          Herkenbaar fenomeen!
          En voor je het weet heb je op die manier nog rotjes uit 2008
          Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

          Comment


            Crash
            Wondertollen 5
            Big Tom Thumbs 2
            Astronaut
            Ratelband 1000
            Knallpack

            Niet zoveel maar alsnog te veel. Kon het alleen niet laten liggen.

            Comment


              Ik heb de Event Signal Lights weer meegepakt. Slechte ervaringen mee maar las ergens dat je ze eerst moet schudden voor afsteken. Ik heb ze voor 3,95 per 2 gekocht dus mocht het niks zijn is het in ieder geval niet duur geweest.
              Vuurwerk is een passie!

              Comment


                Koop toch altijd weer grondbloemen, knetterballen en linten, cat 1 fonteintjes en rotjes voor s avonds. Altijd teveel...

                Comment


                  Toch koop ik altijd die rotjes die zowat gratis zijn. En op krijg je ze nooit
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    Elk jaar weer een probleem. Ik roep hardop NEE ik ga niet naar de Aldi voor tollen en crackling ballen, hetzelfde voor de Action en Lidl en toch kan ik mij niet inhouden. Hetzelfde geldt voor rotjes, jumping jacks e.d.
                    Heb dit jaar voor het eerst een mega heksenkring gemaakt op nieuwjaarsdag om eens goed op te ruimen...

                    Dit blijf koop ik geen klein grut meer.......(althans dat denk ik....)
                    Ik heb een kort lontje.......

                    Comment


                      Ik vond het voor het eerst sinds jaren weer leuk om klein vuurwerk af te steken! Jammer dat het weer tegen zat, nu moest ik alles gehaast afsteken op de momenten wanneer het kon.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                        Elk jaar denk ik: niet teveel kleinspul kopen, maar elk jaar heb ik weer zoveel dat ik overhoud
                        En ik heb niks teveel gezegd, want weer heb ik een paar dozen vol met zooi
                        Leuk om af en toe even een grondbloem af te steken.
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          Afgelopen jaar 7 dozen thunder maniacs gekocht, daarvan 5 stuks vanaf gestoken. Voorheen een paar fonteintjes, voor de rest koop ik eigenlijk weinig klein spul
                          Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                          Comment

                          Working...
                          X