Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Algemeen] Kanonslagen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ik heb het 156DB topic en deze samengevoegd omdat het bijde om zogoed als het zelfde ging
    Gerwin

    Comment


      #77
      ik vind het toch wel eigenlijk grappig, en grondbloem die nog harder, en goedkoper is dan de *super* knallers van vorig jaar (0,90 per 10stuks). ik heb al 2 jaar de special twisters, van devil collection. dit is echt niet overdreven, maar deze knallen echt wel zeker zo hard en of ietjes harder dan een widowmaker!. bij deze tol ga je echt geen 1m vandaan staan, mits je een piep in je oor wilt.
      hier nog een foto en filmpje van mijn eigen site.

      we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

      Comment


        #78
        Ik hecht niet zo veel waarde aan rotjes, meestal koop ik wel één of twee sloffen, zijn hier 2 euro per slof.....
        Vindt harder en groter vuurwerk mooier en leuker
        Laatst aangepast door kruitsnuiver; 20 January 2008, 14:55.

        Comment


          #79
          Heb Shi Shings gehad, Tunder XL, Astronauten en de Japanse Kanonslagen.
          En ik moet zeggen dat er niet eens zoveel verschil tussen alle zit.
          Alleen vorig jaar had een vriend van mij de Japanse Kanonslagen en die waren serieus slecht te noemen, veel weigeraars.
          de Shi Shings hadden 3 jaar geleden serieuse slechte lontjes die vlak voor dat ze huls ingingen uitdoofde.

          Ik heb toen met vrienden de knallen van de Shi Shing, Tunder XL en de Astro's vergeleken.
          En we vonden dat de Shi Shings regelmatig beter klonken dan de andere.
          Al is het verschil best klein te noemen.

          En over harde legale knallen.
          De Twister with Bang van Wolff knalt zeker goed!

          Comment


            #80
            Iemand een idee van welk merk deze Kanonslagen zijn?


            Worden verkocht voor 6,50 (600st) bij Partijhal in Rotterdam.

            Comment


              #81
              rotjes

              ik had vorig jaar de flying dragon super bang ;) klonken ook wel lekker
              Laatst aangepast door rockyfan; 14 November 2007, 19:24.

              Comment


                #82
                Vind zelf de astonaut wel goed . Vind tussen de meesten rotjes wel weing verschil...

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Merengue Bekijk bericht
                  Ik heb nu 2 pakken Thunder XL van Broekhoff gekocht voor 25 eurocent per slof. Daarnaast heb ik nog een pak Shising Kanonslagen gekocht die ik iets slechter vind knallen maar onderscheid er tussen maken vind ik niet nodig want ze knallen bijna allemaal even goed.

                  Heb jij ze gekocht in Belgie of in Nederland want ik woon zelf in Nederland en de winkel die Thunder XL van Broekhoff verkoopt zijn de duurste in de stad volgens mij 2/3 euro

                  Veder ik koop gewoon shining kanonslag en TnT en die rode die in een pak van 60 zitten.

                  Comment


                    #84
                    Ik zou gewoon de goedkoopste slof kopen want ze knallen allemaal zacht.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
                      Iemand een idee van welk merk deze Kanonslagen zijn?


                      Worden verkocht voor 6,50 (600st) bij Partijhal in Rotterdam.
                      Lesli vuurwerk

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
                        Iemand een idee van welk merk deze Kanonslagen zijn?


                        Worden verkocht voor 6,50 (600st) bij Partijhal in Rotterdam.
                        ja, dit zijn de b-rotjes van lesli, ze hebben een ander uiterlijk gekregen en zien er verder beter afgewerkt uit.

                        werden een paar jaar geleden verkocht voor 4.95 per 600 st.

                        knalde vroeger een stuk zachter dan de kanonslagen, maar altijd leuk dat kleine spul.
                        [B][COLOR="Red"]Anti Pro-Line![/COLOR][/B]

                        [b]Weco Corsair Freak :)[/b]

                        Comment


                          #87
                          En wat vinden jullie van die China Boller E

                          Knallen die een beetje?, zijn er 30 voor €3.50

                          Comment


                            #88
                            Over het algemeen zijn de Nederlandse kanonslagen gewoon slecht!
                            qua afwerking en knal, maar ja wat verwacht je anders met die spotprijzen.
                            De China Boller E is een kleine uitzondering, deze zijn nog op de ouderwetse manier gemaakt en er zit minimaal klei in.
                            Ze knallen wat harder dan de normale kanonslagen.
                            Als deze strak waren gewikkeld, zoals ze vroeger waren, dat had je op zeker een goede knal gehad

                            Comment


                              #89
                              De astronauten van jaarwisseling 2002-2003. Die geingen wel hard, Had er 2 sloffen van maar weet iemand welke dealer astronauten verkoopt of worden die niet meer verkocht? Hier in eindhoven verkopen ze alleen TNT die zwarte rotjes en die zijn echt 10x niks echt ik vind de kanonslag echt achteruit gegaan

                              Vroeger was alles beter. Met alles bedoel ik echt alles knal en sier en dit geld ook voor belgie.

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
                                De astronauten van jaarwisseling 2002-2003. Die geingen wel hard, Had er 2 sloffen van maar weet iemand welke dealer astronauten verkoopt of worden die niet meer verkocht? Hier in eindhoven verkopen ze alleen TNT die zwarte rotjes en die zijn echt 10x niks echt ik vind de kanonslag echt achteruit gegaan

                                Vroeger was alles beter. Met alles bedoel ik echt alles knal en sier en dit geld ook voor belgie.
                                Het zullen niet meer de astronauten zijn van 2002-2003 maar er zijn nog wel winkels die ze nog verkopen hoor, Intratuin bijvoorbeeld. (voor 1.50 per slof)
                                Ook bij Piggy Mac Holding B.V. (voor 2.00 per slof)
                                Dit ligt net in rotterdam centrum, en intratuin heb je heel veel verspreid over het hele land moet je maar even op de site kijken misschien is er 1 bij jou in de buurt.


                                Comment

                                Working...
                                X