Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijtjes/Wespen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    vorig jaar had ik ze echt niks aan veels te duur

    Comment


      #32
      ik ken ze nog van vroeger.
      toen kon je daar een heel pakket van kopen. de grote wespen ontploften ook nog eens. erg leuk spul. zal nu wel uit de handel zijn.
      Kabeng Boeff!!

      Comment


        #33
        En we gaan weer fijn verder over het onderwerp: Bijen/ Wespen.

        Comment


          #34
          hartstikke leuke dingen! zo'n ding wat de lucht in zoeft, echt iets voor grote baby's en dit jaar de Super Bees van Broekhoff!

          Comment


            #35
            ik vind het maar niks. maar dat is mijn mening.
            eigenlijk is het een grondbloem die de lucht in gaat.
            had ze voorig jaar nog dit jaar koop ik ze niet meer.

            Comment


              #36
              leuke dingen om erbij te hebben die bijtjes. Ik heb elk jaar meestal wel bijtjes van lesli vuurwerk die mij overegens niet tegen vallen. Die van devil zou ik niet weten misschien is daar van de 12 bijtjes 1 of 2 weigeraars bij.

              Comment


                #37
                Ik vind ze niet zo leuk, de meeste vliegen bij mij niet, maar blijven juist hangen. Vindt het uiterlijk ook niet mooi (jaja, dat is ook belangrijk)

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Babiloot Bekijk bericht
                  Ik vind ze niet zo leuk, de meeste vliegen bij mij niet, maar blijven juist hangen. Vindt het uiterlijk ook niet mooi (jaja, dat is ook belangrijk)
                  bij de bijtjes is het de bedoeling dat ze omhoog vliegen even blijven hangen weer omhoog gaan weer stil blijven vliegen en dan weer stuk omhoog als dat niet het geval is spreek je van een weigeraar naja hij gaat wel af maar niet correct

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk zevenaar crew Bekijk bericht
                    bij de bijtjes is het de bedoeling dat ze omhoog vliegen even blijven hangen weer omhoog gaan weer stil blijven vliegen en dan weer stuk omhoog als dat niet het geval is spreek je van een weigeraar naja hij gaat wel af maar niet correct
                    whahaha dit is echt complete bullshit.
                    de bijtjes vliegen 10 meter omhoog en that's it!

                    volgens mij ben je in de war met een apache!
                    hoeveel kruit denk je dat je nodig hebt om een dergelijk effect als bovenstaand te bereiken? niet met het halve gram wat in een bijtje zit!
                    Laatst aangepast door ghoost; 16 November 2009, 17:00.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk zevenaar crew Bekijk bericht
                      bij de bijtjes is het de bedoeling dat ze omhoog vliegen even blijven hangen weer omhoog gaan weer stil blijven vliegen en dan weer stuk omhoog als dat niet het geval is spreek je van een weigeraar naja hij gaat wel af maar niet correct
                      Mag ik vragen hoe je aan deze info komt?
                      Dan zou zo'n bijtje de vorm en het effect van een Girondola moeten hebben.. Dit effect zal je echter bij de kleine bijtjes/wespen (en al t andere vuurwerk) in NL niet tegen komen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                        Mag ik vragen hoe je aan deze info komt?
                        Dan zou zo'n bijtje de vorm en het effect van een Girondola moeten hebben.. Dit effect zal je echter bij de kleine bijtjes/wespen (en al t andere vuurwerk) in NL niet tegen komen.
                        inderdaad wat jij zegt klopt ik was even in verwarring tussen de mini bijtjes maar waar ik ze haal zijn bijtjes van een duitse importeur die ook veel groter zijn.

                        Comment


                          #42
                          Bij mij vliegen ze normaal de lucht in, maar is er maar een beetje vocht of kleine obstakeltjes blijft hij liggen gaat een beetje liggen pruttelen en das was het weer.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Babiloot Bekijk bericht
                            Bij mij vliegen ze normaal de lucht in, maar is er maar een beetje vocht of kleine obstakeltjes blijft hij liggen gaat een beetje liggen pruttelen en das was het weer.
                            inderdaad

                            OT: nieuw prijs 2009 killer bees van schuurmans intratuin

                            12 stuks voor €1,25

                            stelt me toch beetje teleur de prijs wat vinden jullie

                            Comment


                              #44
                              Het zijn vaak hebbe dingetjes, dus vaak maakt die ene euro ook niet veel meer uit. De meeste zullen -denk ik- gewoon één pakje kopen, dus dan valt het reuze mee.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Babiloot Bekijk bericht
                                Het zijn vaak hebbe dingetjes, dus vaak maakt die ene euro ook niet veel meer uit. De meeste zullen -denk ik- gewoon één pakje kopen, dus dan valt het reuze mee.
                                meestal pak ik 3 a 4 pakjes maarja als je het van die kant gaat bekijken en bij alle artikelen kijkt die ik pak scheelt het me soms tientallen euro's

                                Comment

                                Working...
                                X