Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijtjes/Wespen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door goolie Bekijk bericht
    Ik had ik tjechie aan tijd terug (zomervakantie) ook bijtjes gekocht die een stuk groter waren.
    Ze waren 2,20 voor 16 stuks, zeer goedkoop dus, maar das tjechie !

    Ik had ze hier in Nederland afgestoken en ze gingen met 3 verschillende kleuren omhoog, en met een zeer luide knal op het eind als die hoog in de lucht zweeft !

    Ik schrok me kapot een zeer luide knal, te vergelijken met een widowmaker !!!



    Lijkt me gevaarlijk , als je niet uitkijkt heb je zo een widowmaker in je oog XD
    Vuurwerk is een passie!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door sander9 Bekijk bericht
      heey ik zat gister avond een beetje te kijken op het internet en nu zag ik opeens een stukje vuurwerk genaamd flying bees van het merk devil. heeft iemand hier ervaring mee?
      ik had ze 2 jaar geleden. toen waren er van de 6 pakjes 3 matig omhoog gegaan.
      maar vorig jaar 1 pakje van mijn broertje en 2 van mijn neefjes waren ze perfect!.
      zoals het hoord: 2 kleuren en lekker snel omhoog. ze kosten bij mij €0,60 per 10.
      we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

      Comment


        #18
        Heb ze vorig jaar gehad...
        't zijn wel leuke dingetjes om erbij te hebben, vooral als je niet zo veel waarde aan vuurwerk hecht, anders kun je het geld dat je aan kleine dingetjes zou besteden, ook besteden aan een grote mat, of mooie potten, enz enz

        Comment


          #19
          Jah kheb ze ook vorig jaar gehad zag er wel geinig maar ja het blijft ook bij 1 x

          Comment


            #20
            ik had 2 jaar geleden ze van lesli. Ze werden groen (barium??)
            en gingen met een zoef 5 meter de lucht in.
            toen ze ongeveer 4 meter hoog waren vlogen ze in de fik.


            valt er opeens zo'n brandend ding uit de lucht.
            Guess who's back?

            Comment


              #21
              Ze zijn leuk om mee te ouwhoeren met anderen. Of om ze allemaal met de lontjes 1 richting op te leggen en dan kruit over de lontjes.

              Comment


                #22
                Zijn er ook bijtjes die knallen in de lucht?

                Comment


                  #23
                  Afgelopen zomervakantie in italie ook vuurwerk gekocht, daar zaten ook een aantal soort van super bijen bij. lengte van vleugel tot vleugel was 12 cm, lengte was 10 cm. Eerst steeg hij in 2 fases op (eerst 2 m, daar even blijven hangen, dan nog 1,5 meter, en dan komen er 2 ballen uit die ontploffen. Knal was vergelijkbaar met een thunderking.

                  Comment


                    #24
                    Buurjongen had vorig jaar paar van die dingen uit duitsland, ik vind ze wel vet want ze gingen donders hoog, met mooie kleuren en dan knalde die,
                    dit jaar even pakje halen en kijken of het wat is

                    Comment


                      #25
                      ze zijn wel cool

                      Comment


                        #26
                        Vind het wel een grappig stukje vuurwerk die bijtjes
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                          Ja
                          heb ze vorig jaar in actie gezien. Was alleen van een ander merk.
                          Als je ze goed op de grond legt, vliegen ze recht omhoog de lucht in. Liggen ze niet dan blijven ze op de grond een beetje liggen spuiten.

                          Zijn wel grappige dingetjes, leuk voor de jongere mensen die iets aan vuurwerk willen hebben.

                          Idd. dit is geen aanrader voor mensen die van knal houden zoals ik
                          de belgische flying bees knallen wel.

                          Comment


                            #28
                            kvind dit echt *** dingen! verleden jaar stond mn tas tegen een bankje aan en toen vloog er zo'n bijtje van mn broertje in zat ook wat illegaal spul in dus er was niet echt veel van mn tas over

                            gr johnno

                            Comment


                              #29
                              hier zie je so een duitse mega bij!!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door timon29 Bekijk bericht
                                hier zie je so een duitse mega bij!!
                                http://www.youtube.com/watch?v=EUEJ21OeGQs
                                Deze zijn van Zena.
                                Fallas 2011

                                Comment

                                Working...
                                X