Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rookbommen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door siebrand
    wil iemand eens een recept posten van een rookbom?

    zulke posts zijn dus NIET toegestaan op het forum. geen zelfbouwrommel.

    Comment


      #32
      Binnen kort filmpje...

      Binnen kort filmpje op Vuurwerkonline (adres is niet vuurwerkonline.tk e.d.) de url komt nog.
      Maar zoals ik al zei...

      Rooktabletten kosten 50 cent, bij de feest winkel in Dordrecht.

      Mzzl

      Comment


        #33
        filmpje werkt niet

        ik ga binnekort ook weer eens naar de fopshop in dord wat hebben de daar nog meer voor kindervuurwerk, ik kocht er vroeger altijd de bekende "stinkies" ook wel stink lucifers genoemd

        heb me altijd verbaasd waarom want er zat een beetje kaarsvet omheen maar het stonk totaal niet

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door picollo
          ik ga binnekort ook weer eens naar de fopshop in dord wat hebben de daar nog meer voor kindervuurwerk, ik kocht er vroeger altijd de bekende "stinkies" ook wel stink lucifers genoemd

          heb me altijd verbaasd waarom want er zat een beetje kaarsvet omheen maar het stonk totaal niet
          Alleen nog rooktabletten, alle soorten en maten sterretjes en benggaalse fakkeltjes (2.50).

          Mzzl!
          Laatst aangepast door Mattenfreak; 21 August 2005, 23:18.

          Comment


            #35
            oke bedankt

            altijd leuk om weer te kloten met die dingen

            Comment


              #36
              Hey Jeko, hou maar op met dat ripway, want dat komt niet goed. Alle posts die niet meer werken worden verwijderd en zullen verwijderd blijven worden.

              Zet hem anders op rapidshare of stuur hem even in een mailtje naar me toe zodat ik hem desnoods even op onze server zet.


              Voor de rest gaat alles goed hier in het topic.

              Comment


                #37
                of zet hem op www.putfile.com.

                Comment


                  #38
                  Rookbom (putfile)
                  Laatst aangepast door Jeko; 22 August 2005, 11:42.

                  Comment


                    #39
                    Ja dat is een rooktablet, duurde niet lang he? terwijl ze zeggen dat ze anderhalve minuut duren. Effect is ook niet zo groot. Heb je nog beelden van het einde, want dat ziet er wel ranzig uit.

                    Comment


                      #40
                      Bedankt Jeko, heb nu eindelijk een idee erbij.
                      Duurt inderdaad niet lang, maar ik moet wel zeggen dat ie wel beter gaat dan menig andere rookballen die ik heb afgestoken.

                      Comment


                        #41
                        No problemo, als je nog eentje wil zien, zeg het dan...
                        want ik heb net nog eentje gefilmpt (gaat er precies zo'n kerel boren met een drilboor
                        Dus zeg het maar ;)

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door JeKo
                          No problemo, als je nog eentje wil zien, zeg het dan...
                          want ik heb net nog eentje gefilmpt (gaat er precies zo'n kerel boren met een drilboor
                          Dus zeg het maar ;)
                          Blijf ze maar posten in dit topic, altijd leuk.

                          Comment


                            #43
                            Oke jij zegt het, maar deze viel zwaar tegen: Rooktablet...

                            Comment


                              #44
                              Vond het wel meevallen, maar de wind is wat te hard.

                              Dat vind ik altijd jammer, een rookartikel is echt wel tof, maar wanneer er toch wind staat is het niet leuk meer, dan is het te snel weggetrokken.
                              Er komt toch aardig wat rook vanaf, maar door de wind lijkt het heel weinig. Ik heb een keer gezien dat iemand een gewone rookbal in een telefooncel legde, maar dan kan je zien dat er enorm veel rook vanaf komt aangezien het blijft hangen.

                              Heel leuk dus, maar komt in de winter eigenlijk niet tot zijn recht.

                              Comment


                                #45
                                Ik ga er zo ook maar eens eentje doen, en ik zal de vieze troep aan het eind filmen.

                                Comment

                                Working...
                                X