Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rookbommen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door sjef
    net als pepermuntjes,precies het zelfde ,aleen bij de rooktabbeleten is het aan een kant recht ipv rond,de aansteek kant is dat.

    Ja klopt helemaal, ik zou ze alleen niet kopen want ze zeggen dat ze anderhalve minuut duren, maar ze halen amper de 30 sec. Ik heb er ook een foto van ( ook filmpje trouwens ) zal ik later een keer plaatsen

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfreakz
      Ja klopt helemaal, ik zou ze alleen niet kopen want ze zeggen dat ze anderhalve minuut duren, maar ze halen amper de 30 sec. Ik heb er ook een foto van ( ook filmpje trouwens ) zal ik later een keer plaatsen
      Ok, ben benieuwd. Als je wilt dat wij ze online zetten weet je wat je moet doen.

      Wat kosten die dingen eigenlijk? Want rookbommen waren ook niet de goedkoopste voor het effect dat ze gaven.... Duurde soms nog geen 10 seconde....

      Ik heb trouwens een keer een pakje rookbommen gehad, wit crepe-papiertje eromheen en van de 6 rookte er maar 1 echt goed. De andere 5 begon met 2 seconde rook en knalden dan.

      Comment


        #18
        bij mij kostten ze €0,50 per stuk en als je een heel pakje kocht ( 16 stuk ) waren ze €7,-

        Comment


          #19
          De rookballetjes kosten bij mij €1,25
          En de rooktabletten ( 20 st. ) kostten hier wel €9,50
          Rooktabletten laten wel een vieze troep achter op de grond, als je ze hebt afgestoken ligt er een soort kots op de plek waar je ze afsteekt. Dus ik zou er wel een papiertje onderleggen

          Comment


            #20
            Dat is gewoon duur man... Een stukje PVC en een pakje sterretjes heeft een veel groter effect, laat mooie zwarte plekken achter op straat en is een stuk goedkoper!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
              Dat is gewoon duur man... Een stukje PVC en een pakje sterretjes heeft een veel groter effect, laat mooie zwarte plekken achter op straat en is een stuk goedkoper!
              Inderdaad
              We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

              Comment


                #22
                sterretjes in een pvc buis heeft weinig te maken met rookproducten

                Comment


                  #23
                  Als je 2 doosjes grondbloemen in 1x aandoen dan rookt het ook als een malle..haha je ziet egt nix meer

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door afca-malukuboy
                    Als je 2 doosjes grondbloemen in 1x aandoen dan rookt het ook als een malle..haha je ziet egt nix meer
                    Ok, vanaf nu gaan we het weer over rookbommen hebben.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Steelpan
                      Rooktabletten zijn inderdaad witte ronde schijven. Ze worden nog bij een aantal winkels in Belgie verkocht (onder de toonbank) . Rooktabletten zijn wel heel prijzig, vorig jaar kon je ze nog kopen voor 4 euro per stuk! (5 in een doos) Rooktabletten zijn niet beter dan de Rookstaven of los Poeder.
                      ik denk toch dat jij het over andere rooktabelette heb dan waar het hier over gaat.
                      ik kocht ze in der tijd voor 35 cent per rooktabelet hier in de fopshop.en ik zou niet weten waar ze in belgie onder de toonbank verkocht worden?

                      Comment


                        #26
                        Nederlandse?

                        Nederlandse rooktebletten verkopen ze (in dordrecht) bij de fopshop ook wel fopwinkel of feestwinkel genoemt.
                        (ik heb er net weer ff 3 gehaalt)
                        Ze zijn 50 cent per stuk is dat duur?
                        maar jah... MZzl JeKo

                        Comment


                          #27
                          Wil je eens een foto plaatsen van die dingen? En als het kan ook een filmpje!

                          Comment


                            #28
                            Ja hoor...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
                            Wil je eens een foto plaatsen van die dingen? En als het kan ook een filmpje!
                            Ja hoor... we hebben gister nog een filmpje gemaakt
                            en misch kunne we die wel ff posten... anders komen ze op me nieuwe website.
                            Dus binne kort hoor je meer!

                            Comment


                              #29
                              wil iemand eens een recept posten van een rookbom?

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door siebrand
                                wil iemand eens een recept posten van een rookbom?
                                Geen zelfmaak op dit forum.

                                Lees ff de regels door.
                                www.jekovuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X