Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Signature Range 33sh

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Red Signature Range 33sh

    Artikelnummer: C33MSIGI14
    Artikelnaam: Red Signature Range 33sh
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht:
    Aantal Schoten: 33
    Effectomschrijving:
    Kaliber:
    Kartoninhoud:
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €48,50



    Wij danken Klasek Fajerwerki / Eurostar Fireworks voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2

    Comment


      #3
      Op dit filmpje komt hij zeer mooi over, enig minpuntje vind ik dat de salutes op het einde nauwelijks harder klinken dan de burst van de bombettes daar voor.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Heb hem besteld... erg benieuwd naar. Leller divers ook dus prima cake als stand alone. Wou hem doorlonten met 2x 16 shots uit dezelfde klasek range en een thunderstorm salute waaier erachteraan!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door FrankvdB Bekijk bericht
          Heb hem besteld... erg benieuwd naar. Leller divers ook dus prima cake als stand alone. Wou hem doorlonten met 2x 16 shots uit dezelfde klasek range en een thunderstorm salute waaier erachteraan!
          waarom niet de troublemaker van xplode dr achteraan

          Comment


            #6
            Iemand nog ervaringen opgedaan met dit bakkie, afgelopen jaarwisseling?
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
              Iemand nog ervaringen opgedaan met dit bakkie, afgelopen jaarwisseling?
              Al een straatvideo gevonden:



              Geen verkeerde cake zo te zien. Mooi begin zo met die diverse schietrichtingen. En de salute finale lijkt toch wel ietsje harder te gaan, dan de sierknallen.
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #8
                Mooi dingetje wel.

                Comment


                  #9
                  Ik vind het begin best leuk, daar na is het tempo er uit en zwakt hij af. Daar kunnen de laatste schoten in mijn ogen geen verandering meer in brengen. Nee voor deze bijna 50 euro kostende cake is veel beter te krijgen.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Echt een leuke cake hoor! Het begin is echt heerlijk en wat Torr al zegt is het midden stuk wat makker. Maar vervolgens pakt ie zichzelf echt goed op! En de finale lijken me dezelfde salutes als de Dum Bum, dus dikke prima.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Echt een leuke cake hoor! Het begin is echt heerlijk en wat Torr al zegt is het midden stuk wat makker. Maar vervolgens pakt ie zichzelf echt goed op! En de finale lijken me dezelfde salutes als de Dum Bum, dus dikke prima.
                      Waar is deze cake te koop?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door MeetTheFireworks Bekijk bericht
                        Waar is deze cake te koop?
                        In de freakactie bij bredavuurwerk en vuurwerkland steenbergen! Op het moment weet ik niet, maar in oktober vast weer.

                        Comment


                          #13
                          BESTE CAKE VAN NEDERLAND, mensen komen echt laat achter.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door MeetTheFireworks Bekijk bericht
                            BESTE CAKE VAN NEDERLAND, mensen komen echt laat achter.
                            Kom maar op met je onderbouwing, ik ben benieuwd ?
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Kom maar op met je onderbouwing, ik ben benieuwd ?
                              Hier ben ik ook wel zeer benieuwd naar ja. Heb je filmpje?

                              Comment

                              Working...
                              X