Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumbum Single Shot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door bossie123 Bekijk bericht
    weet iemand wat het verschil is tussen de SS20D versie en de SS30D versie van deze single shot?
    Volgens mij is de SS20D voor de Nederlandse markt, want 20mm. De SS30D is volgens mij niet voor Nederland en 30mm.

    Comment


      Zag deze singleshots bij gerrit (megavuurwerkfreaks) te koop staan net en daar stond het filmpje bij van de SS30D versie. Beetje verwarrend allemaal

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door bossie123 Bekijk bericht
        Zag deze singleshots bij gerrit (megavuurwerkfreaks) te koop staan net en daar stond het filmpje bij van de SS30D versie. Beetje verwarrend allemaal
        Naar mijn weten is er nog geen productievideo van klasek voor de SS20D dus wordt de SS30D gebruikt...


        Ik kan het ook helemaal mis hebben trouwens

        Comment


          Oeps foutje.....

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Giygas Bekijk bericht
            Naar mijn weten is er nog geen productievideo van klasek voor de SS20D dus wordt de SS30D gebruikt...


            Ik kan het ook helemaal mis hebben trouwens
            http://www.youtube.com/c/ReVerser

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
              Volgens mij is de SS20D voor de Nederlandse markt, want 20mm. De SS30D is volgens mij niet voor Nederland en 30mm.

              SS30D is F3 en SS20D Is F2
              http://www.youtube.com/c/ReVerser

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                SS30D is F3 en SS20D Is F2
                Géén probleem dus, F3 vanaf 18+, net als een aantal NL 50mm (F3) single shots.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
                  Géén probleem dus, F3 vanaf 18+, net als een aantal NL 50mm (F3) single shots.
                  Nee anders. Wij hebben hier een aangepaste F3 regel voor Singleshots. Aangepast in de zin dat het aantal perchloraat flash maximaal 2 gram mag zijn waarbij het in de echte F3 4 gram mag zijn. Deze zijn dus niet toegestaan bij ons in Nederland! De F2 Dum Bum wel.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Nee anders. Wij hebben hier een aangepaste F3 regel voor Singleshots. Aangepast in de zin dat het aantal perchloraat flash maximaal 2 gram mag zijn waarbij het in de echte F3 4 gram mag zijn. Deze zijn dus niet toegestaan bij ons in Nederland! De F2 Dum Bum wel.
                    Begrijp t ff niet helemaal.
                    Broekhoff thunderking (4/200/1) is cat 3 ?
                    En knalt zoals de normale "gemiddelde" thunderking.
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                      Begrijp t ff niet helemaal.
                      Broekhoff thunderking (4/200/1) is cat 3 ?
                      En knalt zoals de normale "gemiddelde" thunderking.
                      Klopt, dit zoals ik dus sinds kort begrepen heb van Marchel is dat vanwege de decibel meting. Die is wel op de afstand zoals bij F3 bedoelt is. Hiermee voorkomt broekhoff ieder geval afkeuring op aantal decibel.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Nee anders. Wij hebben hier een aangepaste F3 regel voor Singleshots. Aangepast in de zin dat het aantal perchloraat flash maximaal 2 gram mag zijn waarbij het in de echte F3 4 gram mag zijn. Deze zijn dus niet toegestaan bij ons in Nederland! De F2 Dum Bum wel.
                        Correct.
                        Het ging erom dat F3 niet per definitie verboden is.
                        Goed verduidelijkt iig.

                        Comment


                          Hier een filmpje met de 2 soorten vergeleken.

                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
                            Ben ik de enige die deze singleshot matig vond? ti-boeket was leuk. De mine is naar mijn mening zonde en overbodig. Misschien waren m'n verwachting te hoog maar had niet het idee dat deze nou het persé hoorbaar harder knalde.
                            Dat is een mooie andere mening. Ben benieuwd! Ben van plan om ze dit jaar ook te proberen. Mijn verwachting is ook best ook gezien de positieve berichten.
                            Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

                            Comment


                              Hele fijne single shots deze, fantastisch met die mine erbij!

                              https://youtube.com/@Pyroblom

                              Comment


                                Deze zijn echt heel hard, was er door verrast!

                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X