Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumbum Single Shot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat een toffe dingen zeg. We worden verwend met het single shot aanbod dit jaar.
    Work is the curse of the drinking class

    Comment


      Deze waren zeker erg lekker, mooie mijn, leuke knal. Ik heb nog wat dozen over, jaartje drogen en het kan er alleen maar beter op worden

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	225CB4E7-30BA-4F2A-B078-A37EB7A0BBE6.jpg
Vertoningen:1
Grootte:176,6 KB
ID:	1571191

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	47A351E6-BE0A-4EBE-BB37-EF9E42E77014.jpg
Vertoningen:1
Grootte:184,2 KB
ID:	1571192

      Erg leuk spul.
      Laatst aangepast door Toinski; 1 January 2019, 16:07.
      Vuurwerk doet boemmm.

      Comment


        Wmb de beste single shot die ik ben tegen gekomen. Mooie mines komen hoog, goed ti-salute boeketje, en hij knalde de binkie eruit.

        Comment


          Heldere blinkers, een goede knal en een goed ti boeket, kortom top dingen!

          Comment


            Ben ik de enige die deze singleshot matig vond? ti-boeket was leuk. De mine is naar mijn mening zonde en overbodig. Misschien waren m'n verwachting te hoog maar had niet het idee dat deze nou het persé hoorbaar harder knalde.

            Comment


              Dum bum single shots - Klasek NL (Straatfilm)

              Comment


                Knal was zeer goed, beter dan de mad dog thundershock (jaar 2016/2017)

                Mine is ook erg leuk!
                Keep it legal!

                Comment


                  Deze had zeker een harde knal voor NL begrippen. Maar waar je bij deze 10 stuks voor 7 euro krijgt, krijg je van een singleshot die net wat minder knalt 40 voor 7 euro als je het goed doet. Dan is de keuze al snel gemaakt.
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                    Deze had zeker een harde knal voor NL begrippen. Maar waar je bij deze 10 stuks voor 7 euro krijgt, krijg je van een singleshot die net wat minder knalt 40 voor 7 euro als je het goed doet. Dan is de keuze al snel gemaakt.
                    Precies, top kwaliteit mag best wat kosten en meer dan 50 hoef ik er toch niet ^_^ ;)

                    Nee ik snap heel goed dat veel mensen afknappen op de prijs/kwaliteit. Die is inderdaad bij iets minder goede, maar stukken goedkopere, singleshots veel beter.

                    Maar als je de creme de la creme wilt...
                    Keep it legal!

                    Comment


                      Weet iemand hoe deze zich verhoudt tot de Flashbang van Nico qua knal?
                      2024 >> 25

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
                        Ben ik de enige die deze singleshot matig vond? ti-boeket was leuk. De mine is naar mijn mening zonde en overbodig. Misschien waren m'n verwachting te hoog maar had niet het idee dat deze nou het persé hoorbaar harder knalde.
                        had hetzelfde met de 16 shots cake hiervan.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                          Deze had zeker een harde knal voor NL begrippen. Maar waar je bij deze 10 stuks voor 7 euro krijgt, krijg je van een singleshot die net wat minder knalt 40 voor 7 euro als je het goed doet. Dan is de keuze al snel gemaakt.
                          Dat is denk ik ook iets leeftijd gerelateerd. Jongeren willen sneller een hoop geknal voor zo min mogelijk geld en gaan dan liever voor een iets minder hardere knal in een bullpack. Ik zelf kies dan liever voor zo'n volle knal als dit met een prachtige mine en betaal daar graag meer voor!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Dat is denk ik ook iets leeftijd gerelateerd. Jongeren willen sneller een hoop geknal voor zo min mogelijk geld en gaan dan liever voor een iets minder hardere knal in een bullpack. Ik zelf kies dan liever voor zo'n volle knal als dit met een prachtige mine en betaal daar graag meer voor!
                            Dit wordt dan ook de reden dat er aanstonds helemaal geen single shots meer zijn. Daar ben ik van overtuigd. Te goedkoop. Kost niet veel om lekker mee te klooien. Jammer, want deze Dumbum zijn wat groter net als bijvoorbeeld de Defender van Wolff. Ook veel beter afgewerkt. Gewoon kwaliteit. En weet je wat? Ze verkopen allebei ook als de brandweer...
                            Zijn wat mij betreft ook echt wel beter dan de bulk pakketten. Goeie mine en harde burst. Ik was er erg tevreden over.

                            Ps
                            Sorry voor beetje off topic. Er is over een verbod dus nog niets bekend, maar ik ga er persoonlijk van uit dat deze er voor single shots gaat komen. Kan volgens mij niet uitblijven.
                            Vier veilig, vier legaal!

                            Comment


                              Wat een onzin redenatie, wordt verboden omdat het te goedkoop is.
                              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                              Comment


                                weet iemand wat het verschil is tussen de SS20D versie en de SS30D versie van deze single shot?

                                Comment

                                Working...
                                X