Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumbum Single Shot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik vond de laatse 30mm ook echt een ramp, had de colour thunderking (als ik het goed zeg) van Salon en die was echt snoeihard. Knalde de 30mm van dumbum er ver uit. Dit jaar benieuwd hoe die presteerd tegen over dumbum 20mm versie !
    Kruitkoorts !

    Comment


      Heb nog oude thunder airbomb van piromax. Die knallen de huidige 30mm van klasek met gemak eruit.

      Comment


        Ik lees wat berichten over 20/30mm-versies. Gaat dit over de huidige in NL verkrijgbare singleshots? Welke moet je hebben?
        The 31st of December..

        Comment


          De NL versie is er alleen in 20mm

          Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
          Ik lees wat berichten over 20/30mm-versies. Gaat dit over de huidige in NL verkrijgbare singleshots? Welke moet je hebben?
          Work is the curse of the drinking class

          Comment


            Heb hier ook 3 pakken van besteld. Ben benieuwd!

            Comment


              Iemand die al weet hoe de batch 2019 presteert??
              2024 >> 25

              Comment


                Ik ga ze naast de PiroMax Thunder Air Bombs zetten dit jaar, hopen op een goed geluid ��

                Comment


                  Waren eerst al uitverkocht bij mijn dealer, maar toen ik vandaag keek waren ze weer beschikbaar, dus heb ik tegelijk even 6 dozen van besteld (totaal 60 stuks) , was een aanbieding 3 dozen voor 20 euro

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Knalkip Bekijk bericht
                    was een aanbieding 3 dozen voor 20 euro

                    Maar dat is toch standaard en geen aanbieding?

                    Comment


                      Alles is zogenaamd een aanbieding bij Vuurwerktotaal.
                      Blijkbaar word er nooit was tegen dit soort nep aanbiedingen gedaan, mag niet eens.

                      Comment


                        Nep aanbieding? Ze kosten los per pak €7,50 dus dan is €20,- voor 3 pakken toch een aanbieding?

                        Comment


                          idd een aanbieding, 1 doos los kost 7,50 en zitten er 10 in en dus is 3 dozen voor 20 euro wel een aanbieding.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                            Nep aanbieding? Ze kosten los per pak €7,50 dus dan is €20,- voor 3 pakken toch een aanbieding?


                            Als alle fietsenwinkels allemaal dezelfde fiets voor 150 afprijzen naar 100, is t dan nog wel een aanbieding of is t standaard

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                              Nep aanbieding? Ze kosten los per pak €7,50 dus dan is €20,- voor 3 pakken toch een aanbieding?
                              Gaat meer om het hele assortiment, bijna alles is zogenaamd in de aanbieding terwijl het geen aanbieding is maar een vaste prijs er zijn regels voor aanbiedingen. Vuurwerktotaal wil gewoon niet gratis vuurwerk geven dus is alles zogenaamd in de aanbieding.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                                Gaat meer om het hele assortiment, bijna alles is zogenaamd in de aanbieding terwijl het geen aanbieding is maar een vaste prijs er zijn regels voor aanbiedingen. Vuurwerktotaal wil gewoon niet gratis vuurwerk geven dus is alles zogenaamd in de aanbieding.
                                Niet alleen vuurwerk totaal, toen de panzerblitz pas uitkwam bij zena kostte ie 8.99 per stuk en nu verkopen ze " 1+1 " voor 17.99

                                Comment

                                Working...
                                X