Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mixed Emotions

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mixed Emotions

    Artikelnummer: 4451
    Artikelnaam: Mixed Emotions
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 403 gram
    Aantal Schoten: 37 schoten
    Effectomschrijving: Red tail to crackling palm & white strobe, Red tail to crackle palm & green strobe, Whistle, Crackle tail to crackle palm
    Tube diameter: 25mm
    Kartoninhoud: 8/1
    Tijdsduur: 35 sec
    Stijghoogte: 30 meter
    Adviesprijs: 47,50



    Film 2012:


    Laatst aangepast door pyrofan#1; 20 July 2018, 22:09. Reden: Info toegevoegd

    #2
    Blok ziet er leuk uit, lekker met die salvos ook. Doet me wel denken aan de echte Weco mmixed emotions maar toch net niet
    Raaddebom.nl

    Comment


      #3
      Heel gaaf! Persoonlijk zou ik de fluit eruit gelaten hebben die brengt in mijn ogen niet iets extras mee. Maar verder een hele fijne cake om zo op film te zien!

      Comment


        #4
        Deze ziet er op de film heerlijk uit. Mooi tempo, mooie grote effecten.
        Ik zal het in de gaten houden. En hopelijk ergens met korting vinden.
        Want ik vind de prijzen redelijk aan de maat.
        greetzzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #5
          Mooie cake. Volle boeketten en hij schiet lekker snel leeg.
          Ik las gisteren iets op het forum waar iemand zei dat er erg veel glitter/blinkers en palmen op de markt komen dit jaar. Ook in deze cake weer.
          Stoor mij er persoonlijk niet zo aan, crackling palmen zijn weer eens wat anders dan de standaard palmen en geven deze cake toch een eigen tintje.

          Zoals hierboven al vaker is genoemd vind ik hem ook wel iets prijzig, misschien was €40 een betere prijs geweest... Maarja, wie weet is hij zijn geld dubbel en dwars waard, dat kan ik vanaf zo'n filmpje niet beoordelen.

          Comment


            #6
            Waarom dan niet iets maken dat er dan ook qua effecten uitziet als de ME. Of zou dat niet mogen? Had dan op z'n minst Ti-salute finale gebruikt.

            Comment


              #7
              De laatste ME had ook geen knalsalvo meer hoor.

              Comment


                #8
                Er zal in de toekomst best veel veranderen in het vuurwerk,als je bekijkt welke producten in een familiegroep valt qua CE keuring.
                Een cake met 5 verschillende effecten in 1 cake is een aparte familie.En zo'n familie kost veel geld en dat dan voor maar 1 cake.
                Wat ook bij het CE komt kijken is dat de burst in de lucht niet harder mag knallen dan 120DB........

                Comment


                  #9
                  mooie cake met goede burst en verschillende effecten
                  Prijs blijft natuurlijk weer een discusiepunt.
                  Maar lijkt mij best redelijk.
                  Ik ga em in het echt bekijken tijdens de demo, en dan zullen we zien.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
                    Er zal in de toekomst best veel veranderen in het vuurwerk,als je bekijkt welke producten in een familiegroep valt qua CE keuring.
                    Een cake met 5 verschillende effecten in 1 cake is een aparte familie.En zo'n familie kost veel geld en dat dan voor maar 1 cake.
                    Wat ook bij het CE komt kijken is dat de burst in de lucht niet harder mag knallen dan 120DB........
                    Aan de hand van wat jij hier nu zegt kan ik het volgende concluderen.. Namelijk dat je het fluit effect kon vervangen door de ti-salute, het aantal effecten blijven hetzelfde.. Verder is het zo dat De verschillende salute blokken die nu verkocht worden voldoen toch ook aan de eissen dus daar wijk je niet vanaf qua decibel.

                    Comment


                      #11
                      Ziet er goed uit prijs kan ik pas iets over zeggen als hij op een demo geschoten wordt.
                      Wij als freaks zullen altijd bijna alles te duur vinden want we willen toch allemaal veel voor weinig.

                      Comment


                        #12
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        http://www.stefandrukker.nl

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                          De laatste ME had ook geen knalsalvo meer hoor.
                          Er waren 2 versies in omloop destijds.
                          In Zwitserland moest er nog 1 zijn met salutes als finale.

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Deze had ik ook , hierbij geld een beetje het zelfde verhaal als The pusher leuk sierblokje met mooie effecten maar zonder de actie van een gratis terminator zou ik er geen 47,50 voor betalen.
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment

                              Working...
                              X