Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quick Charger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Iemand deze wel eens per 2, 3 of 4 geschoten? Lijkt me een mooie crackling chaos.
    Hier ben ik ook benieuwd naar.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
      Iemand deze wel eens per 2, 3 of 4 geschoten? Lijkt me een mooie crackling chaos.
      Bij veruit de meeste shows schiet Katan de andere toppers uit de Loud Collection (King of Blue, Flower Power, Strobe Attack en Delta Echo). Deze toppers heb ik dit jaar dan ook al diverse malen in actie gezien. Burst is erg goed voor 25mm en de effecten ook. De Quick Charger is eigenlijk gewoon een soort van Delta Echo maar dan in waaiervorm en laat de Delta Echo nou net ontzettend goed zijn. Helaas heb ik de Quick Charger zelf nog niet live gezien, maar als ik afga op een aantal video's van shows waarbij de Quick Charger in actie kwam, dan kan het niet anders dan dat dit ook een topper is van Katan. Wel een nog onbekende topper. Op onderstaande film ziet dit er erg goed uit. Prima mines, erg fijn tempo, goed gevulde boeketten en de blauwe sterren maken het helemaal af. Als ik hem nog tegenkom later dit jaar bij een shop in de buurt dan wil ik hem in ieder geval bestellen.

      Vanaf 0:22 min komen er 2 tegelijk in actie en vanaf 4:32 min, 5:00 min en 5:33 min een aantal:
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Deze live gezien bij de show in Zutphen, wel van een flinke afstand… Vond hem overtuigend, net als de Picobello overigens. Staan op de wensenlijst!
        Groeten uit Enschede.

        Comment


          #19
          Prachtig product dit, heel goede prijs-kwaliteit verhouding en echt een lekker tempo. Goede burst ook, wil er meer van dit jaar!

          https://www.youtube.com/user/flutsjah/

          Comment


            #20
            Ook deze cake deed het erg goed afgelopen maandag.

            Comment


              #21
              https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

              Comment


                #22


                Met de Prijs / Kwaliteit een heerlijk crackling waaier
                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                Comment


                  #23
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #24


                    Erg positief verrast. Top cake! Schiet breed, goede effecten en prima burst.

                    Comment


                      #25
                      Afgelopen jaar geschoten gevolgd door 3 x delta echo. Super bakje!

                      Vind ze persoonlijk nu te prijzig geworden en ga ik voor andere crackling cake's.

                      Comment


                        #26
                        Fijn krakel bakje. Met de huidige prijzen vind ik hem wel minder aantrekkelijk omdat hij dicht bij de betere crackling waaiers is komen te liggen.

                        Laatst aangepast door Plintje; 2 December 2023, 12:51. Reden: lingerie is voor op een ander forum ;P

                        Comment


                          #27
                          Wat is vandaag de dag zo'n beetje de freakprijs?

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
                            Fijn krakel bakje. Met de huidige prijzen vinf ik hem wel minder aantrekkelijk omdat hij dicht bij de betere crack lingerie waaiers is komen te liggen.

                            Crack lingerie waaiers? Waar bestel je die dan? xD

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door BlackIce45 Bekijk bericht
                              Crack lingerie waaiers? Waar bestel je die dan? xD
                              Hahaha, vanochtend even gemist dat de spellingcontrole ermee aan de haal is gegaan. Maar wie weet een gat in de markt die crack lingerie waaiers.

                              Comment


                                #30
                                Huidige crackling lingerie ( ) kost circa 50euro dus dat is als nog duurder dan 35euro.
                                Maar dit is geen echte crackling waaier waar het puur om de crackling gaat.

                                Ik heb helaas alleen een wazig filmpje niet echt het delen waard.
                                Was erg mooi en breed.

                                Comment

                                Working...
                                X