Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Katan Vuurwerk 2024/2025!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Katan Vuurwerk 2024/2025!

    Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Waarom is de Katan Special#4 Howling Comet to Cactus (Special 4) 100 sh stilzwijgend aangepast naar een schellere fluit maar wel verkocht als zijnde rauwe fluit zoals voorheen?

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #3
      Wat mij opvalt bij de special serie is dat de overgangen van de onderlinge cakes erg lang duurt. Bij concurrenten lopen de compounds veel mooie door.

      Waarom de keuze dat er zoveel vertraging in zit ?

      Comment


        #4
        Waarom staat er bij de #4 "howling" op de doos, en was het whistle?

        Comment


          #5
          Komt de king of blue weer in jullie aanbod en is het wellicht mogelijk een zwaardere variant hier op te maken? Of een andere kleur? King of green/red/lila?
          Laatst aangepast door ATF; 4 January 2024, 15:15.

          Comment


            #6
            Zouden jullie weer een dikke knalcake kunnen maken zoals bijvoorbeeld de Junior Jack?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
              Zouden jullie weer een dikke knalcake kunnen maken zoals bijvoorbeeld de Junior Jack?
              Haha ik heb je in een ander topic wakker geschud zeker.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Haha ik heb je in een ander topic wakker geschud zeker.
                Haha, klopt ja

                Zoek nog een dikke finalecake voor volgend jaar en dit was echt een topper.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door ATF Bekijk bericht
                  Komt de king of blue weer in jullie aanbod en is het wellicht mogelijk een zwaardere variant hier op te maken? Of een andere kleur? King of green/red/lila?
                  De producten van de LOUD serie zoals de King of Blue bevallen mij zeer goed, zowel qua kwaliteit als qua prijs. Een uitbreiding van deze serie, uiteraard met dezelfde kwaliteit zou dan ook zeer welkom zijn. Hebben jullie daar plannen voor?
                  Het mooiste werk is vuurwerk!

                  Comment


                    #10
                    Klopt het dat jullie overgenomen zijn door Cafferata en daardoor alle aanpassingen en veranderingen bij hen komen te liggen. Neem bijvoorbeeld de enorme achteruitgang van de #4

                    Comment


                      #11
                      Zo te lezen (zie topic over de Special 4), is Katan overgenomen door WTF/Cafferata.

                      Zelf maar heel weinig producten van Katan gehad, wel allerlei verhalen gelezen hier op het forum. Wel jammer dat er alweer een importeur wordt/is overgenomen door een van de grotere importeurs in dit land.

                      Comment


                        #12
                        Volgens mij gaat het enkel om de specials die door cafferata gemaakt worden

                        Comment


                          #13
                          Wat jammer om te lezen. Vond Katan altijd wel een vriendelijke firma met leuke orginele producten. Niet altijd even constant maar wel vaak creatief op de juiste momenten!
                          Helaas over genomen door Cafferata.
                          Ik heb niets tegen deze firma maar het spreekt me minder aan!
                          Kwaliteit ligt bv bij Showtime heel hoog. Maar ook verkopen ze veel kat in de zak door rare acties als 3x 16sh (20mm) voor 39.95/3 halen 1 betalen.. terwijl wij liefhebbers wel weten dat zoon 16sh gewoon rond de 15euro max is.. dus verkoop marketing.

                          Ik heb een hekel aan dit concept!
                          Nou goed .
                          Niets aan te doen. Katan is nu Cafferata.
                          Gezien de special serie heb ik een vraag voor Cafferata!!
                          Wat gaan jullie doen om de kwaliteit van de Katan producten die nog goed zijn te waarborgen?

                          Comment


                            #14
                            Ik zag dat sommige verkooppunten, zo als in Zeeland echt mooie acties hadden, echter alleen beoerkt tot dat filiaal. Kunnen jullie dit niet landelijk organiseren?
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #15
                              Gaan er van onderstaande zeer goede reeks nog aanvullingen uit het verleden bij komen??
                              Spring joy
                              Dancing butterfly
                              Enz enz enz

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230117_092050.jpg
Vertoningen:2
Grootte:193,9 KB
ID:	1609021

                              Comment

                              Working...
                              X