Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onbekende pijlen zonder label uitverkoop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    nou ik heb ze nog op zolder liggen na 3 mislukte pijlen die bij de overburen in de tuin uit elkaar klapte ..... heb er nog 9 liggen en durf ze eigenlijk niet meer aan te steken :-(

    Comment


      #17
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #18
        zo best mooie pijlen zeg! alleen snap ik nu wel waarom sommige ze niet af durven te steken.....meeste stijgen wel op maar komen weer naar beneden en eentje steeg helemaal niet op.....verder qua uitwerking superpijlen volgens mij!
        bedankt voor het filmpje!

        (Off-topic: ik hoop alleen niet dat mensen weer negatief over Katan worden en de discussie weer oplaait...dan wordt dit topic ook nog gesloten....dus heren, graag on-topic blijven! )

        Comment


          #19
          Hey dat is mijn filmpje hierboven. De pijlen waren idd echt super hoewel er 1tje mis ging en onder de auto van me ouders klapte. Als ze ze dit jaar weer hebben dan ga ik je zeker weten weer halen. Top pijlen katan!!

          groetjes

          Comment


            #20
            hele mooie maar oooooh zoooo gevaarlijke pijlen!
            ik vind ze schiterend maar voor me eigen vijligheid zou ik zo nooit kopen!

            Comment


              #21
              Zo zien er zeker goed uit. Vriend van me had ze ook, en was er ook heel goed over te spreken. Beter als die pijlen die zo hoog gaan, dat het effect minuscuul lijkt. En die pijltjes die wat laag knallen vind ik wel spectaculair, anders wordt het op de duur ook zo saai;)
              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

              Comment


                #22
                Ik vind dat je het op 1 pijl niet mag afkraken dit zijn hele goede pijlen voor nederlandse begrippen en zon beetje elk pakket heeft wel eens een afzwaaier.

                Comment


                  #23
                  Dit pakket had heel veel afzwaaiers en zover ik weet nog geen eens een Nederlands goedkeuringsnummers aangezien het labelloze/ sample pijlen waren. Maar ze waren wel goed, wanneer ze in de lucht knalde.

                  Actie was eenmalig, dus zal dit jaar niet terugkomen.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkk14 Bekijk bericht
                    Ik vind dat je het op 1 pijl niet mag afkraken dit zijn hele goede pijlen voor nederlandse begrippen en zon beetje elk pakket heeft wel eens een afzwaaier.
                    Ik had 2 verschillende pakketen (1 met 9 kleintjes en 3 met 3 grootte pijlen)

                    en het is bij mij toch echt niet bij maar 1 afzwaaier geweest, het pakket met kleine pijlen ging allemaal goed en waren super pijlen. echter van de 9 grootte pijlen die ik had gingen er 7 niet goed !

                    Neemt niet weg dat die 2 die wel goed gingen echt de mooiste pijlen waren die ik ooit legaal heb gezien. maargoed wel erg gevaarlijk dus en het bleef niet bij 1tje
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment

                    Working...
                    X