Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Classic Big Fountains

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    wat is eigenlijk de kartoninhoud van dit setje, deze zijn overigens 40gr per Fontijn heb ik me laten vertellen.
    Wel een beetje jammer dat er niet gewoon een onsje kruit in zit.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      #32
      Zat er vroeger ook niet in.

      Ik vind dit filmpje, zit niet ver van de ware oude effecten af maar natuurlijk geen idee of Katan/Caff precies deze van het oude label voorzien hebben

      Comment


        #33
        Ik kan me echt niet herinneren dat ze zo slecht waren?
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          #34
          vroeger waren deze straatvullend, maar kijkende naar de huidige regelgeving is dit denk ik de max aan wat er mogelijk is voor zwermpotten. Ik ben blij dat dit type fontein überhaupt nog mag.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
            vroeger waren deze straatvullend
            Werkelijk? In mijn beleving waren dit prachtige items maar viel de daadwerkelijke uitwerking altijd iets tegen.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Fermata Bekijk bericht
              Werkelijk? In mijn beleving waren dit prachtige items maar viel de daadwerkelijke uitwerking altijd iets tegen.
              Mijne ook super labels maar het was gewoon een bagger fontijn haal deze puur vanwege de nostalgische labels

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Fermata Bekijk bericht
                Werkelijk? In mijn beleving waren dit prachtige items maar viel de daadwerkelijke uitwerking altijd iets tegen.
                Ze waren niet echt heel denderend qua uitwerking maar de zwermeffecten (die bv Green Bamboo helemaal niet had, enkel wat pruttelballetjes) zie je vrijwel nooit meer.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Ze waren niet echt heel denderend qua uitwerking maar de zwermeffecten (die bv Green Bamboo helemaal niet had, enkel wat pruttelballetjes) zie je vrijwel nooit meer.
                  Heb t idee dat die zwermeffecten weer met een of andere andere CE categorie te maken heeft waardoor er weer een hele nieuwe groep voor zou moeten komen qua CE. Weet dit niet 100% zeker.
                  Maar dat dat dus de reden is om het eruit te laten/ niet te produceren al jaren.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Vond deze foto op de Caferata site, zou deze dan ook bij Katan in de collectie komen ?




                    https://vuurwerktoppers.nl/Doetinche...big-fountains/
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #40
                      Van mij mag het.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
                        sowieson bij kuiper in koekange..
                        tevens de 19s oldskool cake's daar te krijgen.
                        vuurwerk diemen heeft ze ook

                        Comment


                          #42
                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                            Heb t idee dat die zwermeffecten weer met een of andere andere CE categorie te maken heeft waardoor er weer een hele nieuwe groep voor zou moeten komen qua CE. Weet dit niet 100% zeker.
                            Maar dat dat dus de reden is om het eruit te laten/ niet te produceren al jaren.
                            zit wel in bv Ground Impact en ook in eerdere pakketten van Vulcan. Nie zo 3m hoog als vroeger maar toch

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              zit wel in bv Ground Impact en ook in eerdere pakketten van Vulcan. Nie zo 3m hoog als vroeger maar toch
                              Gingen ze serieus niet hoger? Had vroeger een rode zwermpot (dragon...?) En die ging toch zeker een meter of 5 a 6 naar mijn beleving
                              https://www.houtse-bazar.nl

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                                Gingen ze serieus niet hoger? Had vroeger een rode zwermpot (dragon...?) En die ging toch zeker een meter of 5 a 6 naar mijn beleving
                                Tot aan de dakgoot zeker ja.

                                Comment

                                Working...
                                X