Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder rose

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thunder rose

    Artikelnummer: 1042
    Artikelnaam: Thunder rose
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 294 gram
    Aantal Schoten: 49 schots
    Effectomschrijving: volgt
    Tube diameter: 20mm
    Kartoninhoud: 8/1
    Tijdsduur: 20 seconden
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 27,50





    Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 21 July 2018, 00:09. Reden: Info toegevoegd

    #2
    Ben benieuwd of deze ook harder gaat dan bijvoorbeeld de Bloody red thunder.

    Comment


      #3
      Deze gevonden van een maand terug op YouTube. De knal klinkt op beiden films hard, uitwerking van het "effect" is anders. Erg benieuwd naar een productfilm van de echte versie. Als die zo hard en dof is als op de films hebben we een nieuwe knaltopper erbij.

      Comment


        #4
        Zo dan hej zou wat zijn productie beter dan de sample:P

        Weet iemand zeker dat dit de thunder rose is? gezien er geen sier bij zit vind ik hem toch wel erg goed en die burst, prachtig

        Is dit niet gewoon een profblok van katan met dezelfde naam, lijkt wel op prof iig

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
          Zo dan hej zou wat zijn productie beter dan de sample:P

          Weet iemand zeker dat dit de thunder rose is? gezien er geen sier bij zit vind ik hem toch wel erg goed en die burst, prachtig

          Is dit niet gewoon een profblok van katan met dezelfde naam, lijkt wel op prof iig
          Dit lijkt mij inderdaad de prof versie.. Thunder Rose is oorspronkelijk een prof knal blok van Katan

          Comment


            #6
            Dat is de profversie! De echte productie is zoals in de startpost.

            Comment


              #7
              Benieuwd naar deze, of het een stiekeme knalparel is

              Comment


                #8
                Iemand deze al op een demo gezien?
                Laatst aangepast door bassie1978; 14 December 2017, 18:14.

                Comment


                  #9
                  wellicht zal deze komende zaterdag geschoten worden op de demo van katan?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                    wellicht zal deze komende zaterdag geschoten worden op de demo van katan?
                    Hoop ook dat deze zaterdag geschoten word.

                    Comment


                      #11
                      Ben ook zeer benieuwd naar dit blokje ziet er ook op het eerste filmpje prima uit.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                        wellicht zal deze komende zaterdag geschoten worden op de demo van katan?
                        In de folder staat de demo gepland voor zondag 17 december. Ik zal het voor de zekerheid nog even navragen!

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171214_222452.jpg
Vertoningen:2
Grootte:176,4 KB
ID:	1564300

                        Oeps! Ik had het fout, er zijn dus blijkbaar twee verschillende demo's!
                        Laatst aangepast door DTCsjoerd; 14 December 2017, 22:51.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                          In de folder staat de demo gepland voor zondag 17 december. Ik zal het voor de zekerheid nog even navragen!

                          [ATTACH=CONFIG]35523[/ATTACH]

                          Oeps! Ik had het fout, er zijn dus blijkbaar twee verschillende demo's!
                          Zutphen is 16 december 19.30

                          Comment


                            #14
                            Inderdaad Mosterdman, ik heb echter wel begrepen dat er op de demo in Ulft meer nieuwe producten geschoten gaan worden dan in Zutphen. Ik kan zelfs verklappen dat als alles qua levering goed verloopt, de Thunder Rose zondag geschoten gaat worden!

                            Comment


                              #15
                              het is wel een zuiver titanium maar de knal kan ik niet in schatten op de filmpje die op youtube staat

                              Comment

                              Working...
                              X