Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6-pack 150

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
    top, erg benieuwd naar de beelden, afmetingen en inhoud in grammen ;-)
    Ik ook...��

    Comment


      #62
      Heb de dummy vanmiddag even bekeken bij de rijswijkse vuurwerkhal en hij is echt klein. Ben benieuwd hoe die vanavond gaat presteren!!

      Comment


        #63
        Net gezien bij de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal en kort gezegd: voor het geld niet verkeerd. Concurrent voor de Heavy 5, Heavy Legend serie etc. Kleuren waren goed, en ook de salutes waren prima. Zelf zou ik hem echter niet kopen.
        Laatst aangepast door Fire-Freak; 7 December 2014, 18:56.

        Comment


          #64
          Spijtig om te horen :(
          Dan zet ik hem maar in als champagnedrinkboxje.
          eerst even de familie en vrienden gelukkig nieuwjaar toewensen met wat vuurwerk op de achtergrond.
          Even a broken clock is right twice a day.

          Comment


            #65
            Och, bij de buren lees ik weer 2 positieve recensies tov deze ene slechte...

            Comment


              #66
              Ik heb het idee dat de lat vaak echt te hoog gelegd wordt qua verwachtingen! Nog geen €10 per cake mensen...

              Comment


                #67
                Zijn er al beelden ?

                Comment


                  #68


                  Film: Anihalas
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                    Ik heb het idee dat de lat vaak echt te hoog gelegd wordt qua verwachtingen! Nog geen €10 per cake mensen...
                    Ik geef je in deze gelijk, ik was op de demo van de rijswijkse vuurwerkhal, en het viel mij echt niet tegen. Tuurlijk tempo misschien niet top, maar voor het geld is dit gewoon goed te noemen! Een leuk dingetje voor erbij.

                    Comment


                      #70
                      Vanuit de ogen van de freaks gezien kun je zeggen dat deze box niet veel voorstelt. Maar voor de gemiddelde pappa is dit een prima box voor een hele nette prijs. In mijn ogen zet katan een hele goede stap met het op de markt brengen van deze box. Deze kunnen nog weleens hardlopertjes worden: Veel voor weinig........als wij hollanders ergens gevoelig voor zijn.........

                      Comment


                        #71
                        Gisteren ook gezien, zoals hierboven al wordt gemeld. Wij freaks zijn een beetje verwend inmiddels met joekels van boxen en 25gr uitwerkingen, dat buiten beschouwing gelaten vond ik het een heel leuk boxje met mixed effecten erin. Maar ik zou zelf sneller voor iets als de Triumph gaan.

                        Comment


                          #72
                          Deze is niet verkeerd hoor leuk om de avond door te komen.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #73
                            Ag voor het geld vindt ik het toch nog een leuke box veel wisselnde effecten fluit splittingcommets crackling en knal.
                            Leuk gevarieerd.

                            Comment


                              #74
                              Leuk ding, ik neem hem wel. Beetje combineren met ander spul en tegelijk. Crossettes zien er goed uit. Knallen lijken ook prima.
                              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                              Comment


                                #75
                                Prima setje cakes voor niet al teveel geld. De salutes van deze cake waren beter dan die van de Thunderstruck van Katan.

                                Comment

                                Working...
                                X