Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xxl 140

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Compensatie zou ook een manier kunnen zijn.
    Natural Born Pyro

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
      In september werd deze cake ook in het open veld afgestoken.
      Dus daar kan het niet aan liggen.

      Misschien zijn de cakes wat vochtig omdat ze net van de boot af zijn?
      Wat een onzin, zijn gewoon slechte cakes klaar.
      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
        Wat een onzin, zijn gewoon slechte cakes klaar.
        ja ben ik het mee eens en toch ben ik heel teleurgesteld in het feit dat het zo moet.
        Ik vond het erg veelbelovend en vond het werkelijk top boxen en dan dit.
        zo zo jammer.

        Comment


          #94
          Ik vind het eerder jammer voor mijn 150.

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
            Ik vind het eerder jammer voor mijn 150.
            je had hem al besteld?

            Comment


              #96
              Wat katan kan doen is steekproeven uitvoeren van de boxen en ander artikelen om een beeld te creëren, aan de hand van de resultaten prijzen herzien en klanten die al besteld hebben compenseren .

              Geschoten vuurwerk in september kan al in juni geproduceerd zijn, als er nog geen drukte is en de beste chinees heeft dan alle tijd om een product naar behoren te produceren.

              hoe dichter naar december hoe meer druk bij de makers.

              dit is wat ik denk.

              Comment


                #97
                Zo zie je maar… waar een demo al niet goed voor is! Uiteraard zijn de bevindingen die ik hier lees gebaseerd op de consumenten demo van Ano. Wordt nog wel een paar keer geschoten op andere demo’s denk ik… Alhoewel ik er weinig vertrouwen in heb over de kwaliteit van deze box. Ik denk dat het te nimmer het resultaat van september zal halen! Jammer maar helaas... Ik hoop dat mensen het nog kunnen annuleren of akkoord kunnen gaan met een zeer goede compensatie!
                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  #98
                  Ik kan ook geen proefrit met een klant maken in een V12 en wanneer de klant tevreden is en hem gekocht heeft een 4 cilinder leveren .
                  Natural Born Pyro

                  Comment


                    #99
                    Zo kun je het bekijken, maar wij zitten hier 365 dagen per jaar. De meeste weten dat het met vuurwerk helaas niet zo werkt. Daarom wacht ik altijd met kopen tot ik het op een winkeliers demo zie. Al snap ik dat mensen uit enthousiasme en omdat ze zeker willen zijn dat het niet uitverkocht is, het product bij het zien van de China filmpjes/eerste demo al kopen.

                    Was het maar zo dat er geen samples werden geschoten. Ook al word er gezegd dat het uit de productie is, ik trap er niet zo snel meer in.

                    Comment


                      Hallo allemaal,
                      Wij hebben nog niet gereageerd, het is december en dus de drukte enorm bij ons.
                      Ik ben zelf ook geweest zaterdag, en heb de cake dus ook gezien. (dit is overigens buiten China om de 4e keer dat ik dit product zag)
                      Vond ik hem slecht als Katan zijnde? - Nee.
                      Vond ik hem slecht als neutrale toeschouwer? - Nee.
                      Zou ik hem zelf kopen voor het geld? - Ja, de prijs is concurrend t.o.v. andere boxen in Nederland.
                      Naast mij stond zelfs een 2-tal jongens die zeiden: KIJK die is tof! Goed tempo, prima burst en mooie effecten.
                      Wij hebben in de zomer producten uit de productie gekregen van onze Chinese agent, dit is wat zij gezworen heeft. Wel waren deze producten veel droger (in de zomer verscheept) dan de nieuwe producten. Dus iets vochtig kunnen ze heel goed zijn, daardoor komen effecten maar ook burstknallen minder goed tot hun recht. Ik heb met cakes van ons in 2013 gemerkt dat sommige wel eens 'flopte' in de lucht. In 2014 daarintegen op kermissen klapte sommige cakes veel harder en was de uitspatting een stuk voller. Dus dat iets vochtig /klam is is zeker heel heel goed mogelijk.

                      De Amazing fan was qua effecten en knal gewoon precies exact zoals op onze demo in september, alleen verkeerd afgestoken. Steek links en rechts tegelijk aan en je krijgt een super volle cake in de lucht zoals ie moet zijn.

                      Gigantische uitspattingen die pijn doen aan de ogen (zoals sommige cakes die aan het eind gingen op de demo) en waarvan je op 70 meter afstand nog kartonsnippers voor je voeten krijgt zijn uiteraard een 'musthave' om te kopen want dat gaat zo bruut hard. Maar is dit goedgekeurd Nederlands vuurwerk? Ik vrees ervoor. Kijk heel eventjes naar de andere kant van het verhaal. De Nederlandse overheid gaat producten testen dadelijk als het binnenkomt en als iets harder dan de toegestande 120db knalt, moet de hele voorraad worden vernietigd...
                      En altijd zal ieder zijn smaak verschillen. Wat jij mooi vind vind ik niet mooi en dat is andersom ook.

                      Wij zullen nooit iemand verplichten om onze cakes te kopen, dat is iets wat iedereen zelf moet bepalen. Hij/zij heeft een budget en dat is zijn/haar geld.
                      Laatst aangepast door mikeole; 2 December 2014, 15:32.

                      Comment


                        Bedankt voor de toelichting mikeole! Je maakt het ons er niet makkelijker op zo. Dan toch maar weer de lijst omgooien? De twijfel.. De dilemma's.. :-)

                        Comment


                          Wij van WC-eend adviseren....

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Sharpshooter85 Bekijk bericht
                            Wij van WC-eend adviseren....
                            dat gevoel krijg ik ook een beetje.


                            ik ga het nog een kans geven denk ik en wacht nog op een andere demo.
                            mischien als je hem toch gewoon goed schiet dat het wel goed is.

                            ook wil ik mikeole bedanken voor zijn reactie.

                            mischien is ie inderdaad anders en na 30 dagen drogen je weet het nooit

                            Comment


                              ik heb het nog diversen malen nagelezen maar dit staat er echt.

                              Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
                              Gigantische uitspattingen die pijn doen aan de ogen (zoals sommige cakes die aan het eind gingen op de demo) en waarvan je op 70 meter afstand nog kartonsnippers voor je voeten krijgt zijn uiteraard een 'musthave' om te kopen want dat gaat zo bruut hard. Maar is dit goedgekeurd Nederlands vuurwerk? Ik vrees ervoor. Kijk heel eventjes naar de andere kant van het verhaal. De Nederlandse overheid gaat producten testen dadelijk als het binnenkomt en als iets harder dan de toegestande 120db knalt, moet de hele voorraad worden vernietigd...

                              Ik respecteer je mening , maar er worden dingen terecht en of onterecht naar voren gebracht en je geeft daar keurig antwoord op maar ga niet ineens je collega`s van dingen beschuldigen. Je moet uit gaan zoals je zelf al aangeeft van de kracht en geloof in je eigen producten.

                              Want dit is nu een beetje de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
                              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
                                ik heb het nog diversen malen nagelezen maar dit staat er echt.




                                Ik respecteer je mening , maar er worden dingen terecht en of onterecht naar voren gebracht en je geeft daar keurig antwoord op maar ga niet ineens je collega`s van dingen beschuldigen. Je moet uit gaan zoals je zelf al aangeeft van de kracht en geloof in je eigen producten.

                                Want dit is nu een beetje de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
                                Mijn gedachten exact. Het slechtste wat je kan doen imo.
                                Daarnaast heb ik op de demo van katan zelf ook aardig wat salutes gehoord waar je vraagtekens bij kan zetten.
                                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                                Comment

                                Working...
                                X