Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Four XL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Big Four XL

    Artikelnummer: 1001
    Artikelnaam: Big Four XL
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 144 totaal - 36 schoten per cake
    Effectomschrijving: 4 cakes - 25mm I-shape
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 99,00







    Demo 2014:


    Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.
    Laatst aangepast door FireDragon; 10 September 2014, 18:45.

    #2
    Mooie doos met mooie effecten en een lekker strak tempo. Ik had vorig jaar al veel van Katan, dit jaar nog meer denk ik.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #3
      Vindt hem op film heel goed overkomen, deze box wekt zeker mijn interesse.

      De prijs gaat echter deze box maken of kraken, ik weet in ieder geval wel dat als de prijs <100 euro is de Zena Cakebox en de Big Momma er een geduchte concurrent bij hebben!

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Adviesprijs: € 99.00

          Heerlijke bak met een stevig tempo en flinke knallen!
          FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

          Comment


            #6
            Ook van deze box heb ik zeer genoten, heerlijk en strak tempo, afwisselend en eindigend met een volle cracling. Zet dat af tegen de prijs van € 99,00 en je hebt er echt een goede box voor.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              Demo 2014:

              Comment


                #8
                Ik denk er over na om deze box ook mee te pakken dit jaar, mooie effecten en hij schiet lekker door.
                Misschien best een onderwaardeerde cakebox als ik op de filmpjes moet afgaan!
                Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                Comment


                  #9
                  hij ziet er lekker uit en inderdaad er is veel concurrentie en keuze in deze prijsklasse..
                  naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                  Comment


                    #10
                    Het lijkt in mijn ogen alsof Katan in de loop der jaren stiekem is overgestapt naar een ander fabriek waar men veel beter kwaliteit aflevert. Dit zie ik toch duidelijk terug in de cakes van de afgelopen 2 jaar maar ook filmpjes. Mijn vertrouwen begint toch wel terug te komen wat betreft de kwaliteit. Dit is een simpele box met een prijs dat zich makkelijk naast concurrenten kan handhaven. Niet teveel poespas, gewoon rechttoe rechtaan. Maar wel strakke effecten. Dat is wat ik wil zien.

                    Comment


                      #11
                      Dit ziet er zeker goed uit. voor €25,- per cake heb je 4 mooie cakes in huis .

                      Comment


                        #12
                        Ik vind hem heel leuk.
                        Misschien neem ik hem nog niet over uit.

                        Die eerste cake noem ik het joker effect, want dat zijn me een rare brocades

                        Comment


                          #13
                          Net gezien in rijswijk, geen idee waarom maar ik vond het de mooiste box van de avond. Prijs/kwaliteit is prima in orde!

                          Comment


                            #14
                            Ook net gezien in Rijswijk en idd, deze box heeft me echt verrast!
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #15
                              Vond dit de beste van Katan. Mooier zelfs dan de XXL140, terwijl die toch 50 euro duurder is.

                              Comment

                              Working...
                              X