Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amazing Fan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Amazing Fan

    Artikelnummer: 1000
    Artikelnaam: Amazing Fan
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 100 totaal - 25 schoten per cake
    Effectomschrijving: 4 cakes - 30mm fan-shape
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 135,00







    Demo 2014:


    Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.
    Laatst aangepast door FireDragon; 10 September 2014, 18:46.

    #2
    zozo aan deze bak ontbreekt ook niks zeg .
    van dahlia s tot spinner de hele mikmak heeft hij aan boord .
    saai is hij zeker niet
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #3
      deze schiet twee cakes tegelijk? Dus je hebt tien salvo's dan ?
      Zeer benieuwd naar de prijs hiervan eerlijk gezegd!

      Comment


        #4
        Mooi dingetje dit! Vraag me af wat de prijs gaat worden.
        Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

        Comment


          #5
          Wordt het steeds moeilijker om te kiezen...
          "I came in like a crackling ball."

          Comment


            #6
            Ik wacht eerst even de demo af wil ze in het echt aan het werk zien

            Comment


              #7


              Adviesprijs: €135,00
              4 x 25 Shots
              30 mm Tubes
              Laatst aangepast door tristen; 9 September 2014, 14:02.

              Comment


                #8
                Voor mij echt een van de toppers van de avond met een schitterend concept : twee x twee halve waaiers die als 1 waaier de lucht in gaan. Grote uitwerkingen, schiterende kleuren. Voor de liefhebber echt een kei van een bak, voor mij helaas echter wel te prijzig.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Een prachtbak, wat een geweld en kwaliteit, maar door de combi tijdsduur/prijs vooral voor degene met een groter budget.

                    Comment


                      #11
                      Demo 2014:

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Voor mij echt een van de toppers van de avond met een schitterend concept : twee x twee halve waaiers die als 1 waaier de lucht in gaan. Grote uitwerkingen, schiterende kleuren. Voor de liefhebber echt een kei van een bak, voor mij helaas echter wel te prijzig.
                        Hij kost veel geld maar is absoluut niet duur.
                        1.35 per 30mm schot in waaier is spotgoedkoop.
                        Omdat hij zo snel is geeft dat het spektakel samen met de uitwerkingen.
                        Als deze cake 60 seconden zou duren zou iedereen zeggen,
                        wat een waardeloos ding is dat je valt erbij in slaap.
                        Het is heel simpel, tempo geeft spektakel en dat is wat de meeste mensen gelukkig willen.
                        Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                        Comment


                          #13
                          Hoezo "gelukkig willen"? Zodat ze dan de duurdere cakes zullen kopen? Wie is hier dan "gelukkig"?
                          Ik vind 1 euro normaal voor een 30mm shot. Maar daar ligt dan ook meteen de grens. Alles daarboven is gewoon te duur.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
                            Hij kost veel geld maar is absoluut niet duur.
                            1.35 per 30mm schot in waaier is spotgoedkoop.
                            Omdat hij zo snel is geeft dat het spektakel samen met de uitwerkingen.
                            Als deze cake 60 seconden zou duren zou iedereen zeggen,
                            wat een waardeloos ding is dat je valt erbij in slaap.
                            Het is heel simpel, tempo geeft spektakel en dat is wat de meeste mensen gelukkig willen.
                            spotgoedkoop is anders fritsie... als je kijkt hoe snel iets voorbij is dan mag het een enorm geweld geven en zal het echt heel mooi zijn. Ik vind het gewoon erg prijzig voor de tijd en alles.
                            Ik snap je punt van spektakel maar ik vraag me af of de meeste mensen dat echt willen. Wordt de tijd van de cake ook verteld aan de klant?
                            Verder vind ik het een prachtig cakebox. Maar spotgoedkoop gaat mij net iets te ver ;-)
                            greetzz
                            Eer was was was, was was is!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                              spotgoedkoop is anders fritsie... als je kijkt hoe snel iets voorbij is dan mag het een enorm geweld geven en zal het echt heel mooi zijn. Ik vind het gewoon erg prijzig voor de tijd en alles.
                              Ik snap je punt van spektakel maar ik vraag me af of de meeste mensen dat echt willen. Wordt de tijd van de cake ook verteld aan de klant?
                              Verder vind ik het een prachtig cakebox. Maar spotgoedkoop gaat mij net iets te ver ;-)
                              greetzz
                              1.35 per 30 mm schot is spotgoedkoop in mijn ogen.
                              We kunnen er ook voor kiezen om deze combi box 2 minuten te laten duren maar dan ben je hem na 1 minuut helemaal zat.
                              Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                              Comment

                              Working...
                              X