Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4455 Cowboy Fan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    4455 Cowboy Fan

    Artikelnummer: 4455
    Artikelnaam: Cowboy Fan
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 487 gram
    Aantal Schoten: 25 schoten
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: 6/1
    Tijdsduur: 20 seconden
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €47,50

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	4455 - COWBOYFAN.jpg
Vertoningen:1
Grootte:74,5 KB
ID:	1612606



    Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 20 July 2018, 22:32. Reden: Info toegevoegd

    #2
    Mooi gevarieerd waaiertje dacht ik zo! Maar mis ik nou nog 2 schoten de laatste row?
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
      Mooi gevarieerd waaiertje dacht ik zo! Maar mis ik nou nog 2 schoten de laatste row?
      Die twee schoten zullen de crackling mine zijn. 47,50 vind ik overigens wel echt veel te duur voor zo'n cake.
      Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

      Comment


        #4
        De prijs is toch iets wat me verwonderd. Waaiers hebben vaak een hogere kostprijs maar dan moet het ook echt overtuigen, bij deze weet ik het nog niet.

        Comment


          #5
          Moet zeggen dat ik het een hele mooi cake vindt, mooie volle effecten!

          Als de prijs iets kan zakken in een freak actie is het een goeie kansmaker om hem te kopen.

          Comment


            #6
            Vind de gold bee rotation comets apart om te zien.
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #7
              Mooi, heel mooi. Maar toch te duur. Jammer.

              Comment


                #8
                Productvideo

                Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                Comment


                  #9
                  30MM tubes en waaiers, een combinatie voor een hoge prijs wat niet altijd gewaardeerd wordt. Ik denk dat je voor deze cake echt in de straat moet staan om overtuigd te worden.
                  "I came in like a crackling ball."

                  Comment


                    #10
                    De prijs is inderdaad hoger, maar dit is niet ongebruikelijk bij waaiers. Echter was het wel een erg mooie waaier met grote uitwerkingen breed verspreid.

                    Comment


                      #11
                      Deze viel in positieve zin op vanavond bij Ano! Hele mooie waaier!

                      Comment


                        #12
                        Dit is echt een zeer mooie waaiercake hoor. Grote effecten! Aanrader!

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                          Dit is echt een zeer mooie waaiercake hoor. Grote effecten! Aanrader!

                          Deze verdient meer aandacht inderdaad. Viel me in positieve zin op gisteravond! Hij is prijzig, maar een uniek stukje vuurwerk.

                          Comment


                            #14
                            Wat een prachtige waaier!!! Oke dan, stom om te zeggen maar ik raak maar niet aangetrokken tot het merk, en ik ben bang dat het komt door het labelgebruik. Ik kan er maar niet doorheen komen. Alles oogt hetzelfde, het weerspiegelt geen topproductie, maar dat is het wel.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                              Wat een prachtige waaier!!! Oke dan, stom om te zeggen maar ik raak maar niet aangetrokken tot het merk, en ik ben bang dat het komt door het labelgebruik. Ik kan er maar niet doorheen komen. Alles oogt hetzelfde, het weerspiegelt geen topproductie, maar dat is het wel.
                              Jij omschrijft het precies goed Maar mooi ding inderdaad, echt nog nooit van gehoord tot zover
                              FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                              Comment

                              Working...
                              X