Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorfull Explosion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wij stonden wat dichterbij, deze film moest ik toch even als eerste afmaken en online gooien, want dit was echt een topper in mijn ogen! Past niet in beeld, boeketten waren enorm breed, gewoon echt supergaaf en onze reacties spreken dan ook voor zich.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #17
      Een geweldige cake behoort tot 1 van de mooiste van de avond,daarbij is deze nog leuk geprijst ook.

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Dit ziet eruit als een prachtige batterij met harde knallen en hele brede effecten. Ik vind de prijs erg goed vergeleken met andere batterijen die ik hier in de buurt koop. Dan maar een eind rijden voor wat mooier vuurwerk, hopelijk kan ik na oud en nieuw hier een heel positief bericht over terugplaatsen.

          Comment


            #20
            Aan de reacties van de VWC crew te horen op het filmpje, is dit een topper :P
            Lekkere harde klappen zeggen, echt agressief hard gewoon. Die boeketten worden helemaal kapotgeblazen
            https://youtube.com/@VuurwerkBram

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Yoshimitsu Bekijk bericht
              Aan de reacties van de VWC crew te horen op het filmpje, is dit een topper :P
              Lekkere harde klappen zeggen, echt agressief hard gewoon. Die boeketten worden helemaal kapotgeblazen
              Kapotgeblazen?
              De burst zorgt er juist voor dat het boeket zo'n brede spreiding heeft
              Bij veel Proline potjes lijkt het wel of dat de burst het effect "verziekt".
              Maar als ik op de filmpjes moet afgaan lijkt me dit een super cake met mooie, grote effecten en een snoeiharde burst, daarom heb ik deze ook besteld
              Laatst aangepast door kruitstress; 3 December 2011, 01:17.
              Doe gewoon normaal, dat is het moraal

              Comment


                #22
                de effecten zijn inderdaad zeer groot

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy Bekijk bericht
                  Kapotgeblazen?
                  De burst zorgt er juist voor dat het boeket zo'n brede spreiding heeft
                  Jah dat bedoelde ik!
                  https://youtube.com/@VuurwerkBram

                  Comment


                    #24
                    Zit er over na te denken om deze meerdere malen te kopen. Voor Nederlandse begrippen echt grote effecten, een goede knal en een mooie effecten. Denk 2 voor in de show en voor na 12 uur ook 2 te gelijk, dat moet wel knallen denk ik zo!

                    Comment


                      #25
                      prachtige pot zit aan 1 karton te denken
                      voor ons project

                      Comment


                        #26
                        Lijkt wel een 36s panter blokje :P
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Wij stonden wat dichterbij, deze film moest ik toch even als eerste afmaken en online gooien, want dit was echt een topper in mijn ogen! Past niet in beeld, boeketten waren enorm breed, gewoon echt supergaaf en onze reacties spreken dan ook voor zich.

                          movie
                          Mike stond hemelsbreed een 40/45 meter van het product af om te filmen...

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
                            Mike stond hemelsbreed een 40/45 meter van het product af om te filmen...
                            Klopt, denk dat als je er onder staat, dat je helemaal gek wordt haha! Deze moet ik toch eens van dichtbij meemaken, zal dit jaar niet lukken, maar wie weet volgend jaar!

                            Comment


                              #29
                              hoop dat ze hem schieten bij de demo in zutphen

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                                Klopt, denk dat als je er onder staat, dat je helemaal gek wordt haha! Deze moet ik toch eens van dichtbij meemaken, zal dit jaar niet lukken, maar wie weet volgend jaar!
                                Waarom gaat het dit jaar niet lukken!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X