Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

China Böller B - Thunder Crackers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Inderdaad, gewoon het nostalgische rode papier.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Graag van beide maar dat zal wel niet gebeuren. De eerste herdertjes van begin jaren 70 zaten ook in cellofaan verpakt. Dan toch maar de rode verpakking. Met een beetje knutselen maak je trouwens de cellofaan versie zo na.

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image.jpeg
Vertoningen:1
Grootte:85,4 KB
ID:	1572350

      Bron: Kanonslagen.com
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #48
        Gek he, ik vind het plastic wikkeltje juist mooier overkomen. Het lijkt zo wat 'luxer' en je kan direct het label van de kanonslagen zien.

        Comment


          #49
          Ik moet eerlijk bekennen dat ik beide verpakkingen wel iets vind hebben. Het rode is natuurlijk nostalgie, maar de platic verpakking waar je de kanonslagen ziet, vind ik ook zeer vet. Deze variant was mij niet bekend van vroeger ?
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #50
            Rode versie!
            Ik vind ze beide echt prachtig, maar het rode papiertje geeft mij net iets meer een nostalgisch 80s/90s gevoel.

            Nogmaals... erg goed bezig Katan om dit weer op de Nederlandse markt te brengen. En als de knal en snipper factor goed is krijgen jullie mijn stem voor importeur/beste nieuwkomer van het jaar! ;)
            https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

            Comment


              #51
              Rode papier! Dat plastic is veel te ieuw modern bah lelijk, alsof je een komkommer of paprika in condoom bij de Appie gekocht hebt Niets lekkerder dan dat ritselende geluid tussen je vingers terwijl je tevoorschijn scheurt wat het label je doet beloven. Verheug me erop! Nu nog mooie rode snippers! Maar grijze snippers ben ik ook al blij mee hoor top initiatief dit

              Comment


                #52
                Rood papier, spreekt voor zich denk ik.
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #53
                  Het rode papier ziet het er mooist uit
                  http://www.youtube.com/c/ReVerser

                  Comment


                    #54
                    100% rood papier! sowieso denk ik dat we met z'n allen al te veel plastic verbruiken (zie ook Richardus zijn opmerking over elke komkommer in plastic), en bovendien ziet het rode papier er veel meer jaren 90 uit! Fantastisch als dit op de markt komt! Ik haal zeker een slof als het niet meer is

                    Comment


                      #55
                      Rood papier heeft voor mij ook de meest nostalische waarde om eerlijk te zijn.

                      Comment


                        #56
                        Ik prefereer het rode papier toch wel boven het plastic. Nostalgie straalt er bij af bij het rode wikkel!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #57
                          Qua gevoel en nostalgie zeker de rode papierwikkel.

                          Comment


                            #58
                            Zo ik mag hopen dat de Vuurwerkhal deze gaat verkopen
                            Vuurwerk doet boemmm.

                            Comment


                              #59
                              Voor het nostalgische gevoel zouden ze er eigenlijk “niet in de hond houden” op moeten zetten.

                              Verder ziet het er geweldig uit, ik ga ook voor het rode papier!

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door gimi Bekijk bericht
                                Voor het nostalgische gevoel zouden ze er eigenlijk “niet in de hond houden” op moeten zetten.
                                Klopt! ,dat heeft er vaak opgestaan
                                2024 >> 25

                                Comment

                                Working...
                                X