Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Immortal Special

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
    Haha daar zit het em in, twee goudbakken zijn voor mij een beetje teveel van het goede.
    Ik zal proberen een wat serieuzer antwoord te geven.
    Beide blokken zijn mooi.
    Je moet denk ik even van beide blokken een aantal filmpjes bekijken en zo je oordeel vellen.
    Het is heel moeilijk en 2 semi dezelfde tijdens 1 oud en nieuw afsteken vind ik ook teveel van het goede.

    Maar als je bijvoorbeeld de Immortal Gold voor 90 kan kopen en de Immortal Special voor 75 euro, dan zal ik de Immortal Speciaal nemen.
    Misschien kom je volgend jaar de Immoortal Gold tegen voor een goede prijs.
    Of misschien al dit jaar, laat je hem een jaartje drogen.

    Succes in ieder geval, het zijn beide aanraders, de Immortal Special schiet wel de effecten een stuk lager dan de Immortal Gold.
    Sommige mensen vinden dit fijn, andere weer niet.

    Succes in ieder geval.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      Kijk, duidelijk antwoord. Bedankt!

      Comment


        Deze prachtige bak heb ik in 2017 geschoten. Ik zag dat ik het straatfilmpje hier nooit geplaatst heb. Bij deze alsnog. Vond deze box erg goed presteren ondanks de fikse wind die er stond. Dit jaar staat de omlabeling Superior Gold hier in de straat!

        Comment


          Dit jaar besteld, ben erg benieuwd! Ik heb hem al van Rubro gehad.
          https://store.steampowered.com/curator/43922535

          Comment




            Straatfilmpje van Leander van Losser
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              Tip. omlabeling van Katan "Golden Eye" staat bij Kuiper voor 65 in de outlet

              Comment


                Dat is zeker een goede tip!

                Comment


                  Meer mensen die deze bak bij Vuurwerk Outlet Groessen hebben besteld en een mailtje hebben gehad dat deze niet meer leverbaar is. Ik meende dat deze box uit hun eigen voorraad werd geleverd.

                  Comment


                    Kan weg hier
                    Laatst aangepast door Mr.unknown; 5 October 2022, 15:21. Reden: Kan weg

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                      Meer mensen die deze bak bij Vuurwerk Outlet Groessen hebben besteld en een mailtje hebben gehad dat deze niet meer leverbaar is. Ik meende dat deze box uit hun eigen voorraad werd geleverd.
                      Ik heb hem ook besteld, maar nog geen e-mail ontvangen. Wellicht wel handig deze discussie eventueel voort te zetten in het freakactie topic i.p.v. in dit product topic.
                      Waarom staan als je ook zitten kan?

                      Comment


                        Topic is gesloten, kan daar niet reageren.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                          Topic is gesloten, kan daar niet reageren.
                          Wel in het 2022 topic..
                          Bekijk de afgelopen acties van diverse vuurwerkwinkels! Mooie aanbiedingen, hoge kortingen, echte freakacties en het gehele jaar door te bestellen!
                          I love Mines

                          Comment


                            Bestelling van 2 keer deze box gecancelled door VWO Goessen, helaas pindakaas.

                            Comment


                              Helaas zie ik nu dat hij bij mij ook 3x is geannuleerd
                              Dat is toch flink balen zeg!
                              https://store.steampowered.com/curator/43922535

                              Comment

                              Working...
                              X