Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Full Traction

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vind persoonlijk de Full Traction even goed als de Cruel Tration (vorig jaar beide gehad). Voor de prijs is daarom de Full Traction veel interessanter.

    Comment


      En helaas al uitverkocht. pfff gaat te snel haha.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        Hoeveel boxen waren er in voorraad dat het nu al uitverkocht is dan Voorgaande jaren waren er tijdens de wraakactie altijd zat boxen. Klinkt dit jaar dus meer als een lokkertje. Naja dan maar geen Katan dit jaar

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
          Hoeveel boxen waren er in voorraad dat het nu al uitverkocht is dan Voorgaande jaren waren er tijdens de wraakactie altijd zat boxen. Klinkt dit jaar dus meer als een lokkertje. Naja dan maar geen Katan dit jaar
          Dit had je van te voren wel kunnen weten dat hij snel uitverkocht zou zijn. Omdat dit vorig jaar een van de beste was uit de freak actie

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door larspardijs Bekijk bericht
            Dit had je van te voren wel kunnen weten dat hij snel uitverkocht zou zijn. Omdat dit vorig jaar een van de beste was uit de freak actie
            Ja duh heb elke dag op die site zitten kijken. Dus ik kijk even op t verkeerde moment and its gone. Daarom denk ik dat er niet veel van die boxen waren.

            Comment


              Hij staat er weer op.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                Ja duh heb elke dag op die site zitten kijken. Dus ik kijk even op t verkeerde moment and its gone. Daarom denk ik dat er niet veel van die boxen waren.
                Het aantal staat erachter volgens mij was dat 15

                Full traction staat nu op nul

                Comment


                  Ow heb hem niet gekocht maar kon hem gewoon in mijn winkelmandje doen.
                  En afgelopen dagen was hij ook echt verdwenen van de site en nu staat hij er weer op.

                  Comment


                    Ze zijn nu echt op.
                    Laatst aangepast door mikeole; 16 October 2017, 11:06.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
                      De laatste 2 staan er nu op. Deze komen van geannuleerde orders of orders die niet afgerond zijn. Lief zijn en eerlijk delen hé ;)
                      Is het nog mogelijk om na betaling de aankoop te annuleren?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
                        De laatste 2 staan er nu op. Deze komen van geannuleerde orders of orders die niet afgerond zijn. Lief zijn en eerlijk delen hé ;)
                        Zijn weg nu
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                          Zijn weg nu
                          Sorry ;), ik moest deze box hebben dus heb mijn andere order laten annuleren en deze gekocht

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door agentbigfoot Bekijk bericht
                            Is het nog mogelijk om na betaling de aankoop te annuleren?
                            Yes, mail maar ff.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                              Zijn weg nu
                              Lucky man!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door agentbigfoot Bekijk bericht
                                Sorry ;), ik moest deze box hebben dus heb mijn andere order laten annuleren en deze gekocht
                                Ik heb die laatste 2 om 10.50 afgerekend
                                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                                Comment

                                Working...
                                X