Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Full Traction

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Filmpje demo Rijswijkse Vuurwerkhal!

    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #47
      Leuk geprobeerd maar de cruel traction blijft de nummmer 1.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #48
        Hoe was deze tegenover andere cakeboxen zoals de Exodus of reach for freedom ?

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
          Hoe was deze tegenover andere cakeboxen zoals de Exodus of reach for freedom ?
          Deze had kleine boeketten en zachte burst. Ik zou dan voor de Reach for Freedom gaan. Mooie, afwisselende box op basis van wat ik vanavond gezien heb. En nog de goedkoopste ook.

          Comment


            #50
            zeer slechte slechte poging om een imitatie neer te zetten. was alleen een beetje leuk als je 3x2 cakes aanstak. mager, heel mager.
            Youtube: Fuse & Cues

            Comment


              #51
              Deze was niet super inderdaad! Tevens waren de reservelonten bij de Katan boxen waardeloos!! Van de 4 boxen deden bij 3 de reservelonten het gewoon niet!
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #52
                Ik deel deze mening niet.
                Heb zelf deze ook gehad, geen problemen net als spain en Italian alles ging perfect.


                Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                Deze was niet super inderdaad! Tevens waren de reservelonten bij de Katan boxen waardeloos!! Van de 4 boxen deden bij 3 de reservelonten het gewoon niet!

                Comment


                  #53
                  Goed om te horen dat de enige echte Cruel Traction deze helemaal heeft weggeblazen! Heb totaal geen medelijden met Katan dat dit een flopper is geworden Verzin gewoon je eigen producten!
                  Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                  Comment


                    #54
                    Een aardige bak, maar liep niet geheel door. 1x de reservelont moeten gebruiken. Reservelont van de laatste bak zat los (trok ik er zo uit), dus in het midden tussen twee cakes aangestoken. Dat was wel een spektakel. Niet slecht, maar ook niet super.

                    Comment


                      #55
                      Had deze box ontvangen in plaats van de CT (kwam hier thuis jammer genoeg pas achter)
                      Vond het geen verkeerde cake, maar had toch liever de originele ontvangen.

                      Comment


                        #56
                        is deze leuk voor 69 euro of dan liever bijvoorbeeld een donnerblitz van zena?

                        Comment


                          #57
                          Full Traction - Katan Vuurwerk


                          [HD geeft het beste beeld

                          Voor het geld een leuk blok! Haalt het alleen niet bij de originele Cruel Traction
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #58
                            Voor 65euro vind ik hem niet slecht.
                            Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                            Comment


                              #59
                              Ik vind helemaal niets goed voor dat geld.
                              het is misschien wat offtopic, maar ik hoor heel vaak de opmerking dat iets voor dat geld wel goed is.
                              Of voor dat geld wel mooi.
                              Ik zelf vind dat een beetje onzin. Of je vind het gewoon mooi of niet. En niet omdat iets ineens goedkoop is ook wel mooi.
                              Ik had dat zelf ook heel erg sterk, maar ben er inmiddels wel vanaf. Ik kijk naar wat ik mooi vind en probeer het dan zo goedkoop mogelijk te kopen.
                              Ik vind dit gewoon een slap aftreksel ergens van en alleen daarom al zou ik het niet willen hebben.
                              greetzzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                                Ik vind helemaal niets goed voor dat geld.
                                het is misschien wat offtopic, maar ik hoor heel vaak de opmerking dat iets voor dat geld wel goed is.
                                Of voor dat geld wel mooi.
                                Ik zelf vind dat een beetje onzin. Of je vind het gewoon mooi of niet. En niet omdat iets ineens goedkoop is ook wel mooi.
                                Ik had dat zelf ook heel erg sterk, maar ben er inmiddels wel vanaf. Ik kijk naar wat ik mooi vind en probeer het dan zo goedkoop mogelijk te kopen.
                                Ik vind dit gewoon een slap aftreksel ergens van en alleen daarom al zou ik het niet willen hebben.
                                greetzzz
                                je kijkt altijd naar een prijs kwaliteits verhouding. Een cruel traction kost meer en je krijgt ook meer.Deze is minder en je betaald ook een stuk minder dus ik kan er wel in komen.
                                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                                Comment

                                Working...
                                X