Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Whistling Thunder Queen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Met de royal thunder smoke toch wel me favorite single shot.
    Die dreun die er vanaf komt.
    Mijnes knalde toch echt de binkies etc eruit.
    En een mooie fluit netjes afgewerkt niet te kort.

    Comment


      Erg jammer dat deze uit met assortiment is gehaald.

      Comment


        Jammer van de wisselende kwaliteit.Eerste jaar top daarna ook last van van bombettes die wel de lucht in gingen maar niet knalden.Begrijpelijk dat deze uit het assortiment gaan als de kwaliteit niet kan worden gegarandeerd.
        https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door kaboom Bekijk bericht
          Jammer van de wisselende kwaliteit.Eerste jaar top daarna ook last van van bombettes die wel de lucht in gingen maar niet knalden.Begrijpelijk dat deze uit het assortiment gaan als de kwaliteit niet kan worden gegarandeerd.
          Ze knallen anders wel een stuk harder dan de thunderking.

          Comment


            Meteen een afgestoken vandaag, meteen een weigeraar :(

            Comment


              Kreeg vandaag in Leiderdorp 2 pakjes voor de prijs van 1! Ze moeten er zeker vanaf?!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                Kreeg vandaag in Leiderdorp 2 pakjes voor de prijs van 1! Ze moeten er zeker vanaf?!
                deze ook gehaald 3 pakjes voor de prijs van 3 hahaha

                Comment


                  Heb gisteren ook nog 10 pakjes weten te kopen.

                  Comment


                    Had deze nog over van 2 jaar terug. Echt superdingen met een snoeiharde burst. Filmpje komt nog .
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      Er zijn 2 versies als ik het goed heb, 1 met een rode plastic bovenkant, en 1 met een rode crepe papier bovenkant, deze laatste was kleiner van formaat en knalde naar mijn mening iets minder hard dan de 'oude' versie.

                      Comment


                        Las in het verslag van bassie1978 dat deze dit jaar uit het assortiment gaat, hier doet katan een goeie zet, omdat de kwaliteit afgelopen jaar niet meer in de buurt van die van afgelopen jaren kwam. (Vooral de knal niet)

                        Comment


                          2014 versie. Had ze nog over van vorig jaar. Geweldige dingen. Knoeperts hard.

                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            Wordt deze nog ergens verkocht? Al jaren mijn favoriete single shot. Geweldige fluit met daaropvolgend een heerlijke dreun!

                            Of kloppen de berichten dat deze niet meer terug komt?

                            Comment


                              Heb nog rest voorraad in Zutphen

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
                                Wordt deze nog ergens verkocht? Al jaren mijn favoriete single shot. Geweldige fluit met daaropvolgend een heerlijke dreun!

                                Of kloppen de berichten dat deze niet meer terug komt?
                                zijn uit de collectie, omdat de kwaliteit niet meer zo was als eerst.
                                hier en daar nog wel rest voorraad maar de 2014 versie was de kwaliteit minder dan de voorgaande jaren.
                                In de crackling chry wolken.

                                Comment

                                Working...
                                X