Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderking

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Zelf had ik 50 pakjes bestelt, bij het ophalen heeft de verkoper mij vertelt dat er 2 versie's waren ( zachte en een harde ). Gelukkig kreeg ik 50 pakjes van de harde versie.

    De knal was echt ongelooflijk hard, ze knalde alle nitraten er met gemak uit.
    Ik ben zeer tevreden over deze mortiertjes en heb zeker geen spijt van mijn aankoop gehad.

    Comment


      #92
      Ik had met O&N weer zin om te lonten. 308 x Thunderking van Katan vuurwerk.
      Ik heb 2 x zo een bord gemaakt en de 1 voor los af te steken en de ander in de show gebruikt.
      308 x Thunderking Doorgelont (Katan Vuurwerk) Oud en Nieuw 2011/2012. Geschoten met oud en nieuw. Alle 308 thunderkings zijn doorgelont. Ze zijn te koop bij ...

      Comment


        #93
        Los zijn ze saai geworden.

        Dus maar een project gemaakt.
        In Waaier vorm gezet:

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #94
          Heeft iemand misschien een foto van de ''harde'' versie ik heb er wel een van de ''zachte'' dan kunnen we kijken welke nou zachter is zodat je weet waar je op moet letten als je je bestelling krijgt
          Vuurwerkbieb.nl

          Comment


            #95
            Vind het wel gaar dat er verschillende versies in omloop zijn nu weet je gewoon niet wat je koopt.Wordt hier nog wat aan gedaan?zodat iedereen dezelfde kwaliteit krijgt.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
              Vind het wel gaar dat er verschillende versies in omloop zijn nu weet je gewoon niet wat je koopt.Wordt hier nog wat aan gedaan?zodat iedereen dezelfde kwaliteit krijgt.
              Vind ik ook,
              Ik ga dit jaar deze niet kopen behalve als het zeker is dat iedereen dezelfde kwaliteit krijgt.
              EDIT:
              Hier wat foto's van waarschijnlijk de zachte versie.
              Laatst aangepast door markHE; 1 March 2012, 14:32.
              Vuurwerkbieb.nl

              Comment


                #97
                Jongens ik heb van beide versies nog een pakje liggen. Ik ga denk ik even een vergelijkings filmpje maken voor jullie en de foto's erbij zetten. 1 probleem, me cam heb ik uitgeleend. Dus niet gelijk binnen een paar dagen maar over een niet al te lange tijd zal ik hem hier posten. Weten we gelijk hoe het echt zit!

                Comment


                  #98
                  Komt vast goed.

                  De goeie ging even hard als de binkie, de sechte ging gewoon normaal.
                  Niet absurd zacht ofz.

                  Goeie is niet recht van onder mark. Ook is hij netter afgewerkt.Bombette erin is ook een stuk kleiner bij de betere.

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door superviswouter Bekijk bericht
                    Jongens ik heb van beide versies nog een pakje liggen. Ik ga denk ik even een vergelijkings filmpje maken voor jullie en de foto's erbij zetten. 1 probleem, me cam heb ik uitgeleend. Dus niet gelijk binnen een paar dagen maar over een niet al te lange tijd zal ik hem hier posten. Weten we gelijk hoe het echt zit!
                    Heb je je cam al terug?
                    Vuurwerkbieb.nl

                    Comment


                      Nee nogsteeds niet terug! En ik heb wel een andere cam maar daar is het geluid niet echt goed van. Dus dan is het gelijk geen goed vergelijkings filmpje. Even geduld nog maar hij komt er echt aan. Gr.

                      Comment


                        Deze worden toch nog verkocht?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkje2013 Bekijk bericht
                          Deze worden toch nog verkocht?
                          Uiteraard.

                          Comment


                            Ben benieuwd, bij vw4all kan je ze gewoon weer per 10 pak halen, hopen dat 't de harde versie is.

                            Comment


                              Klopt het dat deze te koop zijn bij Haringsvuurwerk? 40st. Voor 10,00?
                              Twijfel nog ik wil geen zachte knal, maar de prijs is zo mooi

                              Comment


                                Ik hoop dat ze bij Goes vuurwerk in Werkendam de harde versie hebben! Zijn namelijk maar 9,95 vor 40 stuks.. 400 stuks is 85,-
                                The 31st of December..

                                Comment

                                Working...
                                X