Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderking

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wel jammer inderdaad..maar goed gelukkig zijn ze niet al te duur.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      ik had niet eens een ti-boeketje, alleen maar een flits en een uitermate zachte knal. jammer vind ik dit want ik had 2 pakjes over en vind het zo jammer want ze knalden lekker en waren goedkoop.

      Comment


        Voel me behoorlijk genaaid door Katan. 240 stuks speciaal voor me zoontje gekocht omdat ze zo hard zouden knallen. Niks is minder waar. Wat een flut dingen. Sommige gingen zelfs niet eens af. En er zaten er ook een paar die nog geen meter omhoog kwamen. Deze dus never never nooit meer.



        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
          Voel me behoorlijk genaaid door Katan. 240 stuks speciaal voor me zoontje gekocht omdat ze zo hard zouden knallen. Niks is minder waar. Wat een flut dingen. Sommige gingen zelfs niet eens af. En er zaten er ook een paar die nog geen meter omhoog kwamen. Deze dus never never nooit meer.



          Een paar posts terug staat mijn vergelijkings video. De 2013 versie is echt TOP. De 2014 versie een dikke FAIL. Ze hebben een goed produkt de nek omgedraaid.
          http://www.youtube.com/c/ReVerser

          Comment


            Had jou post al gelezen. Helaas was t toen al te laat.

            Comment


              klopt helemaal , vorig jaar voor het eerst gehaald. dus dit jaar goed ingeslagen. een paar knalden op een meter hoogte. de een harder als de andere. en 1 burst , daarna ben ik ermee gekapt ...... de thunder queen daarintegen was niks mee aan de hand

              Comment


                Jammer zeg. Dit was mijn eerste single-shot, heb ze 1 jaar gehad en bevielen me zeer goed. Echt harde klappen met leuke Ti. Helaas zijn ze minder, hopen dat Katan terug gaat naar de oude fabriek!
                The 31st of December..

                Comment


                  Degene die ik had, knalde allemaal goed waarschijnlijk de 2013 versie dus:

                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    indd ik zie het aan het boeketje die wij niet hadden

                    Comment


                      Nog eentje s avonds:

                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        Dit jaar geen Thunderkings gekocht, volgend jaar toch maar doen.
                        Best leuk en je kan lekker veel gaan stoken.

                        Comment


                          Ik heb deze ook gehad en ook de 2014 versie, maar waren prima dingen. We hebben veel soorten singleshots geschoten maar deze deed zeker niet onder voor de anderen die we hadden.

                          Comment


                            Ik heb wel gewoon de 2013 versie weten te bemachtigen En vind dit toch echt de beste single shot van nederland, zeker voor die prijs
                            Verschil van de versies kun je aan het label zien en als je de oude versie nog kunt krijgen zal ik zeker niet twijfelen
                            Heb 10 single shots vergeleken en dit was de hardste
                            In de crackling chry wolken.

                            Comment


                              Weet iemand waar de goede versie te krijgen is in ZHZ, en of de nieuwe versie eventueel ook gewoon weer 'normaal' en dus goed is?
                              The 31st of December..

                              Comment


                                Nog nieuws over deze thunderkings? Die van vorig jaar waren gewoon niet goed. Zijn deze dit jaar nog uit een andere fabriek gekomen? En welke leveranciers hebben dan de nieuwe gekregen.
                                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                                Comment

                                Working...
                                X