Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Purple Rain

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Purple Rain

    Artikelnummer: 9106
    Artikelnaam: Purple Rain
    Aantal Schoten: 37 Schots
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Effectomschrijving: Volgt
    Richtprijs: 59,95
    Foto: Volgt
    Film:



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Katan Vuurwerk BV voor deze informatie.
    Attached Files
    Laatst aangepast door Torrr; 11 February 2014, 12:00.

    #2
    ramt lekker door op het eind mooie paarse effecten
    aleen beetje duur voor kleine 60 euro
    Even a broken clock is right twice a day.

    Comment


      #3
      Vind het paarse super mooi, best speciaal ook. Zou hem zo kopen, maar niet voor 60 euro..

      Comment


        #4
        Opzich wel leuk maar ja 60euro gewoon teduur voor bepaald budget.

        Comment


          #5
          Het is ook een adviesprijs......

          Comment


            #6
            Hij ramt wel lekker door maar vind m niet super bijzonder eigenlijk. Heb er dan ook geen 6 tientjes voor over.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Leuke opbouw, verder niet echt byzonder.

              Spijt me het weer te moeten melden, maar 60 Euro voor deze cake slaat echt helemaal nergens op!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
                Leuke opbouw, verder niet echt byzonder.

                Spijt me het weer te moeten melden, maar 60 Euro voor deze cake slaat echt helemaal nergens op!
                Het spijt me dat ik dit moet zeggen jouw antwoorden in de chinalabeltopics slaan nergens op . Ps als je dit al duur vind voor een pot kijk dan vooral niet bij de ferro serie's van breeschoten dat is duur , dit is nog te doen als je een beetje budget hebt

                Comment


                  #9
                  zag ik daar nou een verdwaalde blauwe 'shell' in die cake zitten?
                  't is een leuk ding. maar je zal hem niet bij mij tegen komen voor die prijs.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Langekasper Bekijk bericht
                    Het spijt me dat ik dit moet zeggen jouw antwoorden in de chinalabeltopics slaan nergens op . Ps als je dit al duur vind voor een pot kijk dan vooral niet bij de ferro serie's van breeschoten dat is duur , dit is nog te doen als je een beetje budget hebt
                    Breeschoten en mijn vuurwerkbudget zijn in deze niet relevant.
                    Ik vind 60 Euro niet duur voor een pot, maar wel voor deze.

                    Comment


                      #11
                      Zucht cowboys...... Dit is het laatste dat ik er over ga zeggen, het is een ADVIESprijs... Welke gebasseerd is op de grootte/inhoud/type cake. Daar kan een winkel 5 tientjes boven gaan zitten maar ook 3 of 4 tientjes eronder. Wacht nou gewoon even rustig af, ik weet dat het moeilijk is voor jullie liefhebbers, maar dat word wel beloond... Beoordeel de cakes gewoon op de inhoud nu, zodra jullie de verkoopprijzen van 2009 zullen weten zal menig liefhebber zich nog wel eens een keer over het bolletje krappen. !

                      Comment


                        #12
                        Net live gezien. Weer een cake voor de liefhebber of voor in een projectje
                        Mooi paars/roze? (echt paars is het niet) dahlia's, harde burst, lekker tempo

                        Comment


                          #13
                          Op afstand en dichtbij gezien. Viel me verrassend mee vergeleken met de video! Goed tempo met heldere kleur!

                          Comment


                            #14
                            De nieuwe Purple Rain...

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              #15
                              Zonde dat het groen in de boeketten is gekomen. Als pure paarse cake vond ik hem qua kleur en dahlia effect wel mooi!

                              Comment

                              Working...
                              X