Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ultimate 2

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ultimate 2

    Artikelnummer: 9202
    Artikelnaam: Ultimate 2
    Aantal Cakes: 3
    Aantal Schoten: 19 Schots
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Effectomschrijving: Volgt
    Richtprijs: €105,00
    Film:





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Katan Vuurwerk BV voor deze informatie.
    Attached Files
    Laatst aangepast door Torrr; 13 February 2014, 11:22.

    #2
    €35 per max. 285gr. cake? denken ze dat ik gek ben?

    Comment


      #3
      Veels te hoog geprijst inderdaad.
      Helemaal als je de effecten erbij pakt, veel te standaard niks bijzonders, en absurt bedrag.
      Voor mij dus ok zeker een NO go!
      Laatst aangepast door Thecrow; 15 September 2009, 20:59.

      Comment


        #4
        Haha, volgens mij staat er boven die potten op dat kaartje een afbeelding van de potten van Pyrostar... Of vergis ik me Niet dat dat iets zegt over de kwaliteit ofzo, maar er wordt wel erg veel omgelabeld vind ik... Moeten ze ook niet doen alsof ze met iets nieuws en als enige er mee op de markt op komen!!!

        Comment


          #5
          Extreme Salute-achtige cakes, niks mis mee dus.
          Prijstechnisch echter lijkt het erop dat Katan volledig de weg kwijt is.

          Joehoe lieve mensen van Katan, vergeten de dollarprijzen te converteren naar Euro's??

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
            Extreme Salute-achtige cakes, niks mis mee dus.
            Prijstechnisch echter lijkt het erop dat Katan volledig de weg kwijt is.

            Joehoe lieve mensen van Katan, vergeten de dollarprijzen te converteren naar Euro's??
            Joehoe lieve mensen zoals Highscr5, het is een ADVIESprijs... Dit zou een cake met dezelfde inhoud etc etc normaal kosten. .
            Wat prijzen betreft is Katan al jaren 1 van de goedkoopste van Nederland, dus gaat Katan dit jaar alles tegen de maximale prijs verkopen? Wat denk jij?
            Laatst aangepast door Torrr; 13 February 2014, 11:23.

            Comment


              #7
              Een goede adviesprijs zou zijn: € 64,95

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
                Joehoe lieve mensen zoals Highscr5, het is een ADVIESprijs... Dit zou een cake met dezelfde inhoud etc etc normaal kosten. .
                Wat prijzen betreft is Katan al jaren 1 van de goedkoopste van Nederland, dus gaat Katan dit jaar alles tegen de maximale prijs verkopen? Wat denk jij?
                @mikeole:

                Juist omdat Katan bekend staat als 1 van de betere importeurs als het gaat om een goede prijs/kwaliteit verhouding (mede vanwege de buurtactie) begrijp ik niets van de veel te hoge advies/richtprijzen van het China label (vergeleken met andere importeurs). Dat het hier voorlopige adviesprijzen betreft doet hier weinig aan af. Het is dan ook niet vreemd dat de discussies over de China label cakes vooral gaan over de prijsstelling.

                Verder ben ik het niet eens met de opmerking dat cakes met dezelfde inhoud, 19 shots 285 gram, normaal 35 euri kosten. De topper onder de 19 shots cakes, Extreme Salute, zal ook dit jaar weer een adviesprijs hebben rond de 25 euri (als je genoeg uitgeeft kun je deze bij een goeie dealer voor 17,50 krijgen ).

                Wellicht is het een idee om de voorlopige adviesprijzen te laten verwijderen als je nu al weet dat de uiteindelijke adviesprijzen een stuk lager gaan uitvallen, want ze doen volgens mij meer kwaad dan goed.

                En oh ja.....over de kwaliteit van het China label hoor je mij niet klagen
                Laatst aangepast door Torrr; 13 February 2014, 11:24.

                Comment


                  #9
                  Film 2010

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #10
                    ik vond dit goede cakes ze kosten 45 euro per pakket vond ik een goede prijs

                    Comment


                      #11
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                      Hier even een teaser van Vuurwerkbieb.nl @ Katan Vuurwerk Demo in Etten op 29-10-2011

                      De rest van de beelden zet ik op dvd en wie weet ooit online
                      vuurwerkbieb

                      Comment

                      Working...
                      X