Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Immortal Wall

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Immortal Wall

    Artikelnummer: 9130
    Artikelnaam: Immortal Wall
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 25sh
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 37,50





    Demo 2014:


    Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.
    Laatst aangepast door titanium; 24 October 2017, 22:49.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Filmpje gezien op Facebook. Tempo vind ik wel goed. Voor de rest eentonig goud. Vorig jaar vond ik ook al veel produkten met gouden boeketten. Hopen dat t dit jaar anders is/word.

    Comment


      #3
      Op video is het namelijk niet helemaal goed te zien maar in werkelijkheid zit er meer kleur in de boeketten. Zelf was ik na afgelopen jaar ook een beetje goud moe maar vind deze combinatie toch erg leuk.

      Comment


        #4
        In het werkelijkheid is de uitvoering wel iets anders dan op de video, heb de video gezien en tempo is goed veel geweld enkel wat sommige al zeggen is toch weer het vele goud maar als dat het enige is dan wordt het gewoon een topper!!

        Comment


          #5
          dit vind ik dan weer vaag.....als dit niet de daadwerkelijke uitvoering is, waarom toon je dit dan wel in een filmpje? Feitelijk ben je dan de consument eigenlijk aan het neppen...gemiste kans in mijn ogen!

          Comment


            #6
            Vandaar dat je er pas iets van moet vinden als er productie cakes worden geschoten op winkeliers demo's.

            Comment


              #7
              Dit is de juiste video van het product.
              Zo als op de film is hij!
              Het kleur wat er bij in zit komt in de video wellicht niet echt Tot zijn recht.

              Comment


                #8
                Ik denk dat er inderdaad werd bedoelt dat de kleuren op film niet goed naar voren komen, terwijl dat in reallife beter zou moeten zijn.

                Ik heb trouwens wel onderhand geleerd om te wachten met de demo's in december tot ik ga oordelen hoe een product is. Ik snap het enthousiasme van Katan wel en het is een goede manier om klanten aan te trekken en iets voor te schotelen, maar door dit soort situaties uit het verleden kunnen jullie misschien beter voorzichtig zijn met bepaalde uitspraken met betrekking tot samples en daadwerkelijke productie.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                  dit vind ik dan weer vaag.....als dit niet de daadwerkelijke uitvoering is, waarom toon je dit dan wel in een filmpje? Feitelijk ben je dan de consument eigenlijk aan het neppen...gemiste kans in mijn ogen!

                  Misverstand,dit is en blijft de uitvoering zoals deze in de winkels zal komen.
                  Deze cakes komen uit de CE test en zo zijn deze cakes ook goedgekeurd.
                  De laatste twee shots hebben een mines

                  Comment


                    #10
                    Kijk dikke prima dan hoor
                    Maar toch zie ik hem zelf liever eerst ff op de demo

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                      Kijk dikke prima dan hoor
                      Maar toch zie ik hem zelf liever eerst ff op de demo

                      Dat is ook het beste om het vuurwerk live te zien,nadeel vindt ik wel is dat deze cake dan op 60 meter van het publiek moet staan.
                      Met oud en nieuw staat je er 15 meter vanaf...

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                        dit vind ik dan weer vaag.....als dit niet de daadwerkelijke uitvoering is, waarom toon je dit dan wel in een filmpje? Feitelijk ben je dan de consument eigenlijk aan het neppen...gemiste kans in mijn ogen!
                        ik denk dat we elkaar niet echt begrijpen maar ik heb het niet over neppen van de consument,ik zij alleen dat de filmpjes wat je op youtube ziet altijd wel iets anders uit ziet dan dat je het op een demo ziet en vaak kom dat door het kwaliteit van het film waardoor je sommige kleuren anders ziet als de werkelijkheid

                        Comment


                          #13
                          Zucht. Weer één uit een dozijn.

                          Comment


                            #14
                            Is het mogelijk om het film hier te plaatsen?
                            Heb geen Facebook account, beetje anti social media.

                            Comment


                              #15
                              Leuke cake alleen de markt raakt wel heel erg verzadigd met goudeffecten.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment

                              Working...
                              X