Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Junior Jack

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Het schijnt dat vannacht een vrachtwagen is omgekeerd naar Duitsland nadat circa 100 freaks de vrachtwagen bestormden... Zeg maar dag Junior Jack.

    On: Verwacht nou niet dat de 2014 versie je ramen eruit klapt, anders ben je al snel teleurgesteld.
    Dat deed de vorige wel...
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
      Het schijnt dat vannacht een vrachtwagen is omgekeerd naar Duitsland nadat circa 100 freaks de vrachtwagen bestormden... Zeg maar dag Junior Jack.

      On: Verwacht nou niet dat de 2014 versie je ramen eruit klapt, anders ben je al snel teleurgesteld.
      Met de 2013 versie trilden de ramen bij mij toch aardig. Of heb jij meer informatie. Filmen of info delen en anders je mond houden en geen onrust stoken.
      http://www.youtube.com/c/ReVerser

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
        Het schijnt dat vannacht een vrachtwagen is omgekeerd naar Duitsland nadat circa 100 freaks de vrachtwagen bestormden... Zeg maar dag Junior Jack
        Misschien waren dit ze?

        Mogelijk bestaat de pagina niet meer of is de URL onjuist.

        Comment


          Heb er dit jaar twee van besteld, ben benieuwd

          Comment


            Ik heb al weken een karton op mijn wishlist staan, maar durf het gewoon niet aan. De nieuwe versie zal vast goed knallen, maar ik zelf verwacht niet zo goed als de oude. We zullen er dit weekend achter komen denk ik.

            Comment


              Voor dat geld mag je ook wel verwachten dat ie hetzelfde presteert als vorig jaar..

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Voor dat geld mag je ook wel verwachten dat ie hetzelfde presteert als vorig jaar..
                Ik heb een karton van die besteld. Omgerekend nog geen 4 euro per stuk. Als hij iets,maar dan ook iets minder is, heb ik toch een 12 shots salute voor 8 euro. das nog geen geld dacht ik zo. Zou wel zuur zijn als hij minder is.

                Soms kun je beter ook geen aandacht besteden aan een super goed produkt, want wie weet leest er wel iemand mee. en wordt hij alsnog afgekeurd.
                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                  Ik heb een karton van die besteld. Omgerekend nog geen 4 euro per stuk. Als hij iets,maar dan ook iets minder is, heb ik toch een 12 shots salute voor 8 euro. das nog geen geld dacht ik zo. Zou wel zuur zijn als hij minder is.
                  Geen geld?! Volgens mij vergeet je dat wanneer je dezelfde kartonkorting krijgt op andere knalcake's, deze 60% ( of meer ) goedkoper zijn dan de Junior Jack. En ja hij knalt harder dan de andere knalcakes, maar los van dat is ie gewoon alsnog duur. En je koopt dit product vanwege de prestaties van voorgaande jaren en niet anders. Wanneer deze minder presteert, is het gewoon een ander product met dezelfde naam.

                  Maar goed, morgen gaan we het zien als de 2014 versie word geschoten want dat is ook maar de vraag.

                  Soms kun je beter ook geen aandacht besteden aan een super goed produkt, want wie weet leest er wel iemand mee. en wordt hij alsnog afgekeurd.
                  Hier geef ik je wel gelijk in.

                  Comment


                    Maar goed, morgen gaan we het zien als de 2014 versie word geschoten want dat is ook maar de vraag.
                    We leven in een tijd waar iedereen foto's en film maakt van alles en nog wat. Kan er dan niemand even een foto van het schietveld maken? Want die vierkante versie van de junior jack moet dan toch wel opvallen met zijn nieuwe vleugeltjes. Dan weet je direct dat het de 2014 versie is.

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	junior.jpg
Vertoningen:1
Grootte:153,7 KB
ID:	1552164
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      Toch vind ik de prijzen maar erg verschillen... Voor een karton betaal je 80-90 euro terwijl je er voor slechts eentje 8,5 euro moet neerleggen... De adviesprijs kan dan ook wel makkelijk wat omlaag.

                      Verder is dit wel een toppertje, mits deze zo presteert als voorgaande jaren. Het Titanium boeket van deze cake is ook bruut, aardig groot en lekker vol!

                      Comment


                        Misschien dit topic even opschonen?
                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          Zijn er mensen die morgen naar de demo in holten gaan en de 2014 versie gaan zien?

                          Comment


                            Uitverkocht bij Katan Zutphen? Staat niet meer op de site

                            Comment


                              Ja dat klopt

                              Comment


                                Iemand die al weet hoe hij dit jaar gaat?
                                Vanmiddag maar even bestellen .

                                Comment

                                Working...
                                X