Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valencia Falla's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Valencia Falla's

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Valencia Falla's
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...



    Laatst aangepast door Torrr; 7 February 2014, 11:21.

    #2
    Nou ik vind hem prachtig mannen! Hulde.

    Comment


      #3
      leuke cake. leuke naam ook ;-)
      [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

      Comment


        #4
        Ik vind hem ook prachtig

        Comment


          #5
          Kijk, dit is toch wel erg interessant, de naam alleen al, maar op film is ook een leuke fluit en knalcake te zien. Ben benieuwd, deze houd ik zeker in de gaten, die wil ik weleens op een demo meemaken.

          Comment


            #6
            Ik ben heel erg benieuwd hoe deze live klinkt, er zit in elk geval een leuk tempo in en hij heeft zn naam ook nog eens mee Wat mag deze cake kosten?

            Comment


              #7
              Dit was vorig jaar 1 van de zogenaamde nonamecakes.
              De fluit vond ik toen iets te tam, knallen waren wel goed.
              Zal eens kijken of ik het filmpje kan posten.

              Comment


                #8
                Niet helemaal origineel. Er is vorig jaar al een soortgelijke cake op de markt gekomen bij concurrent De Kruiterij, maar deze zal zich eventueel nog kunnen onderscheiden wanneer deze salutes wat harder knallen.

                Wat betreft mijn oordeel over deze cake. Titanium boeketje was leuk geweest en qua timing komt het ook een beetje rommelig over.
                Wat ik bij een cake dat deze naam draagt leuk en toepasselijker had gevonden waren salvo`s met schelle fluiters en gekleurde sterren/tails, direct gevolgd door salvo stevige titanium salutes, en zich dat een aantal keer herhaalden.

                Comment


                  #9
                  Alleen al bij de naam weet je dat er een partij herrie uit komt leuk blok zeker wel, alleen net als 3307 zegt het komt een beetje rommelig over, maar dat mag de pret niet drukken
                  ffffffffff

                  Comment


                    #10
                    leuke pot maar wel heel rommelig en niet constant jammer

                    Comment


                      #11
                      de nieuwe producten zijn er nu nog een goeie/nieuwe camera ;)

                      Comment


                        #12
                        Ik heb hem ook als no- name cake gehad. Vond hem toen al waanzinnig leuk! Voelde toen al een spaans tempramentje, dus de naam maakt hij wel waar.

                        Comment


                          #13
                          Dit jaar lekker hoog tempo hoor!

                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            #14
                            Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                            Comment


                              #15
                              Grappig. Ik had persoonlijk wel liever een andere finale gezien als je dan toch de naam Fallas gebruikt, dan moet er meer gebeukt worden op het einde

                              Comment

                              Working...
                              X