Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cyclone

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    We hebben deze batterij 4x besteld (buurtaktie), waren behoorlijk onder de indruk van dit geweld , met name de burst was snoeihard.

    TOPPER !!!!!

    Comment


      #17
      Hier een filmpje van mij

      Laatst aangepast door jejestilo074; 22 September 2009, 12:16.

      Comment


        #18
        wat een topcake was dit !! ik had hem 2 keer ( jammergenoeg ) volgend jaar hiervan 6 stuks

        filmpje 1 :
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


        filmpje 2 :
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

        Comment


          #19
          Vanavond was de Cyclone te zien bij de demo in Rijswijk.
          Heb het al vaker gezegd, het is en blijft een topcake.
          Mooie grote boeketten, in goud met tips, en met een harde burstknal.
          Absolute aanrader de Cyclone

          Comment


            #20
            Ik heb 'm dit jaar ook maar besteld.

            Foto:


            Filmpje komt nog na O&N
            https://youtube.com/@VuurwerkBram

            Comment


              #21
              Ik vond het ook een heel mooi bakkie.
              'War does not determine who is right, only who is left.'

              Comment


                #22
                Op zich geen verkeerde bak, maar ik was er toch niet zo lyrisch over. Grote boeketten, harde klappen,dat wel, maar ik vond de boeketten zelf behoorlijk 'leeg'. Ik had 'm 2x, echter volgend jaar laat ik hem staan. Had er meer van verwacht.

                Comment


                  #23
                  had dr ook meer van verwacht wel mooie kleuren maar inderdaad een beetje leeg voor een 450 grammer

                  Comment


                    #24
                    Ben het eens met de twee hierboven mij. Hij was niet slecht, maar ook niet geweldig. Ik had betere artikelen vorig jaar.

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    https://youtube.com/@VuurwerkBram

                    Comment


                      #25
                      Harde burst, mooie kleuren die lang blijven en goed tempo!

                      Comment


                        #26
                        Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

                        Comment


                          #27
                          Hierbij mijn filmpje van 2x de cyclone:

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                          Geweldige mooie cake met grote uitwerkingen en felle kleuren, nog een pluspunt is het tempo van deze cake. Als je deze cake per 2 schiet is het helemaal een spektakel.

                          Comment


                            #28
                            Vond zelf deze cake echt super! Snoeiharde bursts en grote effecten!
                            https://youtube.com/@Pyroblom

                            Comment


                              #29
                              Had hem meegenomen voor een collega van me vader en hij was er goed over te spreken, hoewel hij natuurlijk niet zo'n freak is als de meesten hier:P
                              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                              Comment


                                #30
                                Ik vond het een heerlijke cake, zeker voor het geld wat je ervoor betaald. Het goud effect was voller dan ik dacht en de kleuren maken het mooi af.

                                Comment

                                Working...
                                X