Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen reactie van Heron / vuurwerk24

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Geen reactie van Heron / vuurwerk24

    Ik probeer ook hier maar even contact te maken met Heron of vuurwerk 24. Ik heb vuurwerk besteld en betaald en zou het woensdag 29 december ophalen. Toevallig keek ik woensdag nog even op de site en zag de pop up in het scherm dat ze dicht zijn gegaan vanwege een uitspraak van de rechter over een verbod van verkoop.
    Echter krijg ik geen contact met hen, niet via mail, sociaal media of telefoon. Ik heb zelfs geen mail gehad, en had anders gewoon voor een dichte deur gestaan.
    Weet iemand wat er aan de hand is? Of kan iemand mij een tip geven wat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen?
    Die eigenaar, Hayo, is vrij bekend in het wereldje, lijkt me.

    #2
    Welkom op het Forum! Binnen 1 of 2 weken nadat in NL het CAT.2-verbod was afgekondigd, is hetzelfde in Duitsland gebeurt. Nadat nog een week gebruik is gemaakt van de mogelijkheid om met KVK te kopen is ook dat door de Duitse Overheid een halt toe geroepen. Sinds begin december was dus al bekend dat de Duitse winkels geen verkoop en afhaal zouden hebben. Maar dat heb jij dus helemaal niet meegekregen?
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #3
      Dank je wel! Ik maakte al gebruik van de kvk regeling. Ik heb op 6-12 besteld en dat kon dus gewoon. En de pop-up over de sluiting is pas in week 52 op de website verschenen. Ik heb er geen mail over gehad. Ik snap dat de winkel er ook niet blij mee is, maar het is toch wel een hele rare manier van zaken door helemaal nergens meer op te reageren.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk2021 Bekijk bericht
        Ik probeer ook hier maar even contact te maken met Heron of vuurwerk 24. Ik heb vuurwerk besteld en betaald en zou het woensdag 29 december ophalen. Toevallig keek ik woensdag nog even op de site en zag de pop up in het scherm dat ze dicht zijn gegaan vanwege een uitspraak van de rechter over een verbod van verkoop.
        Echter krijg ik geen contact met hen, niet via mail, sociaal media of telefoon. Ik heb zelfs geen mail gehad, en had anders gewoon voor een dichte deur gestaan.
        Weet iemand wat er aan de hand is? Of kan iemand mij een tip geven wat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen?
        Die eigenaar, Hayo, is vrij bekend in het wereldje, lijkt me.
        Ik heb precies hetzelfde probleem. mega assiociaal. ze zijn gewoon met oplichting bezig. lijkt er sterk op. ik hoop snel reactie te krijgen anders stap ik naar de politie of kom ik zelf even langs.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door DonovanVuurwerk Bekijk bericht
          Ik heb precies hetzelfde probleem. mega assiociaal. ze zijn gewoon met oplichting bezig. lijkt er sterk op. ik hoop snel reactie te krijgen anders stap ik naar de politie of kom ik zelf even langs.
          Is dit netjes afgehandeld?

          Comment


            #6
            Dit ging om verkoopdagen 2021...
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
              Dit ging om verkoopdagen 2021...
              Dus is het antwoord niet relevant?

              Comment


                #8
                Dat misschien wel maar de topicstarten heeft 2 berixhten. En die staan in dit topic dus kleine kans dat er antwoord komt.. vandaar
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                  Dat misschien wel maar de topicstarten heeft 2 berixhten. En die staan in dit topic dus kleine kans dat er antwoord komt.. vandaar
                  Zo ver had ik niet gekeken.
                  Ik vroeg het me af omdat ik komend jaar daar eens naar toe wil gaan. Moet er wel bijna 3 uur voor rijden dus dan wil ik wel weten of het een nette zaak is.

                  Comment

                  Working...
                  X