Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan alle dealers in NL: Heron Fireworks is er klaar voor

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Aan alle dealers in NL: Heron Fireworks is er klaar voor

    [Persbericht aan alle dealers in Nederland.]

    Sla nu je slag bij HERON FIREWORKS. Alles is op voorraad en direct leverbaar. Heb je altijd al eens een paar producten van Heron fireworks willen uitproberen, wij garanderen directe levering uit voorraad en ook nog eens op 0% btw tarief.

    Hoe bestel ik bij Heron fireworks?
    U maakt een eigen account aan op www.heronfireworks.com en stuurt even een kort bericht naar [email protected] met de gegevens van de winkel. Wij schakelen dit account dan direct vrij op handels prijzen en bestellen gaat dan automatisch op rekening. Leveringen vanaf 1000,- euro netto inkoop leveren wij gratis en ook alle import meldingen worden door ons verzorgd. Onder de 1000,- euro berekenen wij 75,- euro transport kosten

    Er is nu nog heel veel voorraad, maar de belangstelling is door de slechte situatie in China uit heel Europa erg groot. Wees er dus snel bij om zeker te zijn van voldoende voorraad dit jaar.

    Hayo Wolff
    Heron Fireworks GmbH
    Steinackerweg 187
    46446 Emmerich am Rhein
    www.heronfireworks.com


    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1189.jpg
Vertoningen:1
Grootte:208,7 KB
ID:	1613531
    Heron Fireworks

    #2
    Ja ja, maak ons maar lekker met dit bericht. Hebben wij als freaks niets aan, wordt er alleen maar jaloers van.

    Comment


      #3
      Is er ook een dealerlijst?

      Comment


        #4
        Komen de zink pijlen nog in het assortiment??
        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

        Comment


          #5
          Blijft heerlijke om zulke volle bunkers te zien.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Het is dat ik al over mijn budget heen ben, anders zeker even een ordertje geplaatst. Wordt ook nog even netjes geleverd, top

            Comment


              #7
              Beetje late actie. Als je nu nog alle dealers moet bereiken als je het mij vraagt. Krijg bija het idee dat ze met een te grote voorraad zitten.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
                Is er ook een dealerlijst?
                http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...lers-Nederland

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                  Beetje late actie. Als je nu nog alle dealers moet bereiken als je het mij vraagt. Krijg bija het idee dat ze met een te grote voorraad zitten.
                  Ik vermoed eerder dat er her en der vrees is voor een tekort en dat Heron juist nog even wil aangeven dat zij kunnen leveren.

                  Comment


                    #10
                    met een geldig kvk nr kun je gwn btw vrij bestellen bij hun.

                    vorig jaar zelf ook gedaan


                    account aanmaken, kvk laten controleren door hun een berichtje te sturen en je acount word vrij van btw

                    Comment


                      #11
                      Dus je hoeft niet eens een dealer te zijn. Gewoon KVK nummer en bestellen maar?

                      Comment


                        #12
                        zo heb ik het vorig jaar idd gedaan

                        Comment


                          #13
                          Ben ook wel benieuwd of de Zink pijlen weer in het assortiment zitten, al dan niet zonder aluminiummotor.
                          Laatst aangepast door bassie1978; 28 November 2017, 18:05.

                          Comment


                            #14
                            Dit betreft alleen een stukje BTW-verlegging trouwens...

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door dinjesk Bekijk bericht
                              met een geldig kvk nr kun je gwn btw vrij bestellen bij hun.

                              vorig jaar zelf ook gedaan


                              account aanmaken, kvk laten controleren door hun een berichtje te sturen en je acount word vrij van btw
                              Nice haha Als je vanaf 1000 haalt word het ook thuisgebracht ja?

                              Comment

                              Working...
                              X