Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webshop vuurwerk24

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door jew Bekijk bericht
    Ik mis een hoop filmpjes op de webshop. bijvb de zink pijlen.
    Ik heb begrepen dat de filmpjes die je nog niet kunt zien zo spoedig mogelijk online komen. Ze gaan nakijken wat niet online is en dat aanvullen zodat alles te bekijken is. Ook die candles komen nog online.

    Comment


      #17
      De nieuwe webshop 2012 gaat 1 December open. http://www.vuurwerk24.nl/index.html

      Comment


        #18
        alle heron potten kan je gewoon in nederland krijgen hoor
        kijk maar op www.knalkoning.nl

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
          De nieuwe webshop 2012 gaat 1 December open. http://www.vuurwerk24.nl/index.html
          met ZES doorlontboxen?!

          Comment


            #20
            Wij hebben ze ook.

            Comment


              #21
              Je kunt ze ook in Lichtenvoorde kopen.
              www.pyrostore.nl

              Comment


                #22
                en nog steeds niet online

                Comment


                  #23
                  En de webshop is nog steeds niet open. Op facebook/twitter werd aangekondigd we gaan open op 1 December. Thuis gekomen en gelijk gaan kijken. Op de site helaas over een paar dagen gaan we open. Dan maar op facebook kijken wat de reden is. En ja hoor t stond erop. We moeten nog 70 artikelen op film zetten en op de site zetten en binnen enkele dagen gaan we online. Natuurlijk was iedereen er niet blij mee. Vorig jaar stonden er ook een hoop films niet online op. Je zou dan denken dat ze dit t jaar erop toch voor mekaar hebben. Blijkbaar niet dus. Ook hebben ze al de berichten verwijderd op facebook. Totaal geen info (update) te vinden. Als je zegt 1 Dec gaan we online en dan zegt helaas jullie moeten nog even wachten en t is inmiddels 9 Dec dan vind ik dit best vreemd in mijn ogen.

                  Weet niet hoe jullie hierover denken.

                  Comment


                    #24
                    Ik vind ze een dikke faal.
                    Bijna half december alweer.
                    Misschien is het maandag online.

                    Comment


                      #25
                      ja wel raar sommige nederlandse dealers hebben wel al filmpjes op hun site

                      Comment


                        #26
                        Welke site hebben al fimpje met de nieuwe doorlontpotten?

                        Comment


                          #27
                          Inmiddels staat het volgende op Facebook:

                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk24
                          12 December 12:00 uur gaat de webshop open en start onze reclamecampagne. U bent dan ook van harte welkom in onze showroom.
                          Ik vind het met name "zwak" dat ze dit niet voor elkaar krijgen omdat het core business is. Andere dealers doen het naast de core business en krijgen het wel gewoon voor elkaar. Ben dan ook echt benieuwd wat de acties gaan zijn. Verwacht een actie minstens zo goed als de RockOn korting van vorig jaar.

                          Comment


                            #28
                            ze hebben de zelfde prijzen als hier in nederland als het goed is

                            Comment


                              #29
                              Ook de tweede deadline (12-12 om 12:00) is helaas niet gehaald. Verwachting is nu dat de shop vanavond online gaat..

                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk24
                              Natuuuuuuurlijk ! We ondervinden wat problemen hier met het syncen van wat databases, maar onze technisch team is nog onderweg uit Berlijn, dus dat duurt nog even.
                              Ja , die shop gaat vanavond nog open ! (ook wij balen !)

                              Comment


                                #30
                                Tja moet je zorgen dat je eerder begint met het
                                voorbereiden
                                Ik kom er niet meer met al die lange wacht tijden

                                Comment

                                Working...
                                X