Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crystal Clear *NIEUW 2024*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Crystal Clear *NIEUW 2024*

    Artikelnummer: M005
    Artikelnaam: Crystal Clear
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 486 gram
    Aantal Schoten: 36 schoten
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: 25mm
    Kooi/zonder kooi: ...
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €...
    Voorverkoopprijs: €...



    Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Mocht je naast de Crackling Cairo vissen dan lijkt mij dit een redelijk alternatief. Komt weliswaar minder agressief over, maar voldoet behoorlijk goed. Ben zeer benieuwd of deze qua prijs kan concureren met de CC.
    Laatst aangepast door Torrr; 3 February 2024, 09:01.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Aahh. Wie is de ontwerper geweest? Ik zie al mijn wensen in de hello cakes terug. Snel tempo, niet te veel effecten in 1 cake (of gewoon max 1).
      Ook deze ziet er prima consistent uit.
      -Step outside the box to see the real picture-

      Comment


        #4
        Cairo Crackling style.

        Comment


          #5
          Dit is een toppertje in een nieuw jasje, de Katan Loud! Delta Echo. Niet zo heftig als de Cairo Crackling maar wel een hele toffe crackling cake. Afgelopen jaar heb ik er 8 tegelijk gestookt als crackling finale en dat was een serieuze berg geweld.
          Het mooiste werk is vuurwerk!

          Comment


            #6
            Het mag ook wel een keer klaar zijn met het boosten van de knallen in dit soort filmpjes.

            Verder goed dat de Loud collectie wordt voortgezet.
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              #7
              Nieuw jasje, nieuwe prijs.. gespot voor: €40.95

              Comment


                #8
                Crystal clear dat niemand dat wil betalen voor 36 Schots 25 mm, lijkt me.
                Good bye Hello Fireworks!

                Comment


                  #9
                  Adviesverkoopprijzen mensen. Of kopen jullie allemaal op 31 december

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
                    Adviesverkoopprijzen mensen. Of kopen jullie allemaal op 31 december
                    Liever niet! Maar hij staat er toch echt voor die prijs

                    Comment


                      #11
                      Moest eigenlijk hier aan denken.

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Crystal_Clear_cranberry.jpg
Vertoningen:1
Grootte:22,8 KB
ID:	1609320
                      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
                        Moest eigenlijk hier aan denken.

                        [ATTACH=CONFIG]80559[/ATTACH]
                        Ook lekker! En maar 1kcal!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
                          Adviesverkoopprijzen mensen. Of kopen jullie allemaal op 31 december
                          Natuurlijk, en gelukkig maar.
                          Maar dan nog hè...
                          Dit maakt een produkt op voorhand niet heel interessant.
                          Als er nou Funke op de wikkel had gestaan zou ik er nog enig begrip voor kunnen opbrengen.
                          Maar aangezien niemand ook nog maar één ster van deze nieuwe importeur heeft gezien kun je alleen reageren op de films en de adviesprijzen.
                          De films zijn zeker veelbelovend, maar de meeste prijzen zijn buiten proportie.

                          Wellicht blijkt dit later allemaal onterecht wantrouwen.
                          Ik hoop het.
                          Maar als ik zie hoeveel moeite het zelfs ook Funke kost om consistente producten op de markt te brengen blijf ik voorlopig toch sceptisch.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
                            Natuurlijk, en gelukkig maar.
                            Maar dan nog hè...
                            Dit maakt een produkt op voorhand niet heel interessant.
                            Als er nou Funke op de wikkel had gestaan zou ik er nog enig begrip voor kunnen opbrengen.
                            Maar aangezien niemand ook nog maar één ster van deze nieuwe importeur heeft gezien kun je alleen reageren op de films en de adviesprijzen.
                            De films zijn zeker veelbelovend, maar de meeste prijzen zijn buiten proportie.

                            Wellicht blijkt dit later allemaal onterecht wantrouwen.
                            Ik hoop het.
                            Maar als ik zie hoeveel moeite het zelfs ook Funke kost om consistente producten op de markt te brengen blijf ik voorlopig toch sceptisch.
                            Uiteraard moet alles in de straat blijken.
                            Overigens gaf Funke vandaag ook aan een stijging van 10-20% te verwachten. Dus straks maar eens zien als alles bekend is en we beter kunnen vergelijken.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
                              Uiteraard moet alles in de straat blijken.
                              Overigens gaf Funke vandaag ook aan een stijging van 10-20% te verwachten. Dus straks maar eens zien als alles bekend is en we beter kunnen vergelijken.
                              Vorig jaar hadden ze natuurlijk geen prijsstijging, omdat er gewoon simpelweg niks was :(. Dus wat zegt dat eigenlijk?
                              There is no such thing as enough fireworks.

                              Comment

                              Working...
                              X