Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Hello Fireworks 2024/2025!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Hello Fireworks 2024/2025!

    Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

    Let op! Graag je vragen hier stellen aan en over Hello Fireworks. Vragen welke eigenlijk gericht zijn aan Katan worden verwijderd.
    Laatst aangepast door titanium; 7 February 2024, 11:40.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Hello!

    In jullie introductie werd expliciet aangegeven dat jullie een fabriek hebben gevonden welke voldoet aan jullie kwaliteitseisen. Dit horen wij liefhebbers natuurlijk ook graag! Is dit een bekende fabriek voor jullie of een andere? Hoe is deze zoektocht verlopen en welke fabriek is het?

    Alvast bedankt!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
      Hello!

      In jullie introductie werd expliciet aangegeven dat jullie een fabriek hebben gevonden welke voldoet aan jullie kwaliteitseisen. Dit horen wij liefhebbers natuurlijk ook graag! Is dit een bekende fabriek voor jullie of een andere? Hoe is deze zoektocht verlopen en welke fabriek is het?

      Alvast bedankt!
      Goeie vraag! Ben ook benieuwd of er een eventuele demo komt om de producten te ervaringen, dan wel winkel of consument demo
      Knaldrang

      Comment


        #4
        Kunnen wij een demo verwachten?

        Comment


          #5
          In de Forza serie valt het op dat nummer 4 ontbreekt, deze was afgelopen jaar natuurlijk onder de oude naam (Special #4, Kantan/Cafferata) niet wat het hoorde te zijn. Komt deze nog in oorspronkelijke kwaliteit terug in jullie nieuwe assortiment?

          Comment


            #6
            In enkele winkels zijn nu al producten van jullie te zien, mogen we verwachten dat dit de prijzen zijn die jullie hanteren, of komt er nog een freakprijs?

            Comment


              #7
              KOmt dit uit de fabriek van De Evo spcials ze ook laat maakte oude batch dan

              Comment


                #8
                Ik ben gecharmeerd van dit merk ookomdat ik vernomen heb dat de spullen uit een paar top fabrieken komen

                wel een vraagje.;
                Waar komen jullie wellicht later dit jaar of volgend jaar nog mee. Ik zou persoonlijk super graag de #4 terug zien evt in andere variant (als de rouwe fluit maar in zit)

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door wheelsofsteel Bekijk bericht
                  Ik ben gecharmeerd van dit merk ookomdat ik vernomen heb dat de spullen uit een paar top fabrieken komen

                  wel een vraagje.;
                  Waar komen jullie wellicht later dit jaar of volgend jaar nog mee. Ik zou persoonlijk super graag de #4 terug zien evt in andere variant (als de rouwe fluit maar in zit)
                  Wat heb je precies vernomen over die fabrieken? Ik ben er erg benieuwd naar!

                  Comment


                    #10
                    In hoeverre mogen wij de productfilmpjes geloven op echtheid.

                    Ik bedoel het ziet er links en rechts echt leuk uit maar staat het er bij ons in de straat er ook zo bij?

                    Oftwel zijn dit filmpjes van echte productie?

                    Comment


                      #11
                      Komt er ergens dit jaar tzt een dealerlijst online? Ik zou graag willen weten waar ik jullie producten kan halen! Van 2 winkels weet ik het, maar tzt een lijst van alle verkooppunten zou welkom zijn!
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        #12
                        Hoop het wel.. ben wel benieuwd waar je het allemaal kan krijgen.

                        Comment


                          #13
                          Succes met jullie 'eerste' jaar! Hopelijk wat vernieuwende producten en wat minder missers.

                          Comment


                            #14
                            Importeren jullie nog nieuwe Mines? Was vroeger een topproduct van jullie nl.

                            Comment


                              #15
                              Check deze even: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...t-*NIEUW-2024*

                              Mines met blauwe sterren.

                              Comment

                              Working...
                              X