Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ghost Blaster [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze week maar eens de freakprijs opvragen bij mijn dealer. Hele gave box, komt dit jaar zeker in de straat

    Comment


      #17
      Prachtige box! Wordt veel weg strepen dit jaar want ook deze gaat op het verlanglijstje.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
        Dit is toch ook weer een prachtige box, niet alleen louter ghost-effecten maar wel effecten die ons doen watertanden. Erg benieuwd wat de prijs hiervan gaat doen en hoe die presteert op een demo. Maar dikke bak hoor!
        Hier ben ik het geheel mee eens. Het plum effect wordt zo langzamerhand de nare kauwgom die aan mijn schoenen blijft kleven. Ik kan het min of meer niet meer zien of luchten, uitgezonderd van een paar schoten in een box dan wel iets dergelijks als de Veronica van Argento. De rode plum mag van mij wel weer voor een tijdje achterwege worden gelaten . Ik ben er dus ook zeer content mee dat het een breed scala aan effecten betreft. Al met al een leuke box.

        Comment


          #19
          Deze vandaag besteld voor een scherpe prijs, nu afwachten hoe die presteert in de straat de 31e

          Comment


            #20
            Da's verdorie een fijne prijs voor deze mixed 30mm bak.
            Even op zoek naar een freakwinkel dan maar, deze wil ik toch wel zeker proberen!
            Mooie effecten hoor, van begin tot eind blijft ie mij boeien, de rust tussen de typen effecten door maakt het net even een wat meer sierlijke bak dan rammer.

            Comment


              #21
              Hele gave box!
              Wat me wel opvalt met alle compound filmpjes in deze lijn is dat er aardig geknoeid is met het geluid? loopt totaal niet synchroon.

              Comment


                #22
                Gevonden op internet:

                Comment


                  #23
                  Oef mag niet oordelen op 1 straatfilmpje, maar ik vind hem toch wel tegenvallen in vergelijking met de productvideo moet ik eerlijk zeggen

                  Comment


                    #24
                    Dit product is uit het assortiment.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Machine076 Bekijk bericht
                      Oef mag niet oordelen op 1 straatfilmpje, maar ik vind hem toch wel tegenvallen in vergelijking met de productvideo moet ik eerlijk zeggen
                      Vind het wel meevallen. Hij oogt op het straatfilmpje idd wat minder. Da's vaker het geval.
                      Maar ik vind hem nog steeds de moeite waard. Heb hem dan ook in bestelling staan.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #26
                        Iemand deze afgelopen jaar nog geschoten?
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          #27
                          Ja ik zei de gek. Prima compound. Ik heb er van genoten. Heb hem helaas niet op film staan.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment

                          Working...
                          X