Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ghost Scream 300 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ghost Scream 300 shots

    Artikelnummer: 5026
    Artikelnaam: Ghost Scream
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 195 gram
    Aantal Schoten: 30 schoten
    Effectomschrijving: De Ghost Scream is een vernieuwde 300 schots fluitbatterij binnen de Pro-line serie. Een fluitbatterij is al jaren een populair artikel binnen het consumentenvuurwerk, maar was altijd gemaakt met plastic buisjes. Pro-line heeft dit ontwerp nu aangepast naar een nieuwe variant, met papieren buisjes. Dus stook ook (w)eco logisch, pak de 300 shots fluitbatterij van Pro-
    line Fireworks!

    Max. tube diameter: 8mm
    Kartoneenheid: 12/1
    Adviesprijs: 2023: € 29,99
    Voorverkoop 2023: € 27,99

    O.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Ghost Screan.jpg
Vertoningen:1
Grootte:21,1 KB
ID:	1617812

    Wij danken GBV-WECO voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 11 October 2023, 08:57.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Adviesprijs 2023: € 29,99
    Voorverkoop 2023: € 27,99

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Ben benieuwd. Op zich ben ik niet zo van de 8mm scream bakjes maar deze trekt mij wel aan. Flink scherp. Aardige crackling en een finale van 3 dikkere salvo's.

        3 besteld en die gaan tegelijkertijd aan om 0015

        Comment


          #5
          Zie nu de film pas van deze, toch wel interessant om weer eens mee te bestellen, ook wel een prima prijs voor wat irritante chaos.
          Ben benieuwd naar je film van 3 stuks Waltr!

          Comment


            #6
            Zou idd zo maar eens kunnen dat ik ze op film ga zetten maar ik beloof niets

            Comment


              #7
              Deze had ik gewonnen, niet verwacht dat het zo’n keiharde schelle fluit zou zijn. Flinke effectspreiding ook. Voor €30 is ie te snel voorbij, maar wel een erg goed product.

              Comment


                #8
                Had er idd 3 van voor 15euro per stuk met een BF korting.

                Het plan was om deze te koppelen zodat deze tegelijkertijd zo gaan rammelen.

                Tijdens het knutselen kwam ik er al snel achter dat de lontjes hiervoor te kort waren dus ik had 1 losse en twee aan elkaar die zo 'tegelijkertijd' ging aansteken.

                Ik stak eerst de losse aan rond 0015 en what de fuck... Deze ging vanaf de eerste fluit in de 'all at once'. Mega vonkoverslag en het ging alles in 2 seconden los.

                Wel heftig effect zo Helaas niet op film want ja ik was nog op weg naar mn plekkie.

                Het 'regende' ook nog tubes en van de cake was niet veel meer over.

                De dubbele deed het wel goed. Hard, schel en relatief kort.

                Voor 15 euro wel een leuk ding.

                Comment


                  #9
                  Allemaal leuk deze fluiters maar in Duitsland liggen ze voor 8,99. Dan ga laat ik deze in Nederland helaas liggen.

                  Comment


                    #10
                    [QUOTE=Waltr;1357570]Had er idd 3 van voor 15euro per stuk met een BF korting.

                    Het plan was om deze te koppelen zodat deze tegelijkertijd zo gaan rammelen.

                    Tijdens het knutselen kwam ik er al snel achter dat de lontjes hiervoor te kort waren dus ik had 1 losse en twee aan elkaar die zo 'tegelijkertijd' ging aansteken.

                    Ik stak eerst de losse aan rond 0015 en what de fuck... Deze ging vanaf de eerste fluit in de 'all at once'. Mega vonkoverslag en het ging alles in 2 seconden los.

                    Wel heftig effect zo Helaas niet op film want ja ik was nog op weg naar mn plekkie.

                    Het 'regende' ook nog tubes en van de cake was niet veel meer over.

                    De dubbele deed het wel goed. Hard, schel en relatief kort.

                    Voor 15 euro wel een leuk ding.[/QUOT\\

                    Toen ging de wekker

                    Comment


                      #11
                      Welke wekker? Bedoel je dat ik uit mn nek loop te lullen?

                      Comment

                      Working...
                      X