Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan GBV-WECO Vuurwerk 2024/2025!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan GBV-WECO Vuurwerk 2024/2025!

    Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Allereerst de beste wensen, mijn braag is hoe staan jullie nu zelf tegenover het kooiloze vuurwerk met de ervaring die jullie nu hebben? Vond zelf het meeste kooiloze vuurwerk zwaar tegenvallen.

    Comment


      #3
      Waarom wordt een compound zoals de Avalancha verkocht als 30mm , en blijkt deze vervolgens 25mm te zijn?

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231228_160414.jpg
Vertoningen:2
Grootte:161,3 KB
ID:	1604842

      De prijs welke er betaald moest worden voor deze compound was ook gebaseerd op 30mm, en niet wat een 25mm normaal kost gemiddeld..

      Comment


        #4
        Jullie hebben enkele jaren geleden enkele topmerken, welke volgens de liefhebbers van dit forum tot de top behoorden, onder jullie import onder je hoede genomen.
        Gelet op de verschillende ervaringen, zijn deze merken volgens de liefhebbers enorm 'gedowngrade'.
        Hoe staan jullie hier zelf tegenover?
        -Step outside the box to see the real picture-

        Comment


          #5
          Jaren geleden (2010 alweer!) ben ik eens een keer op een VWC GBV Weco open avond geweest. Zijn er plannen weer eens zoiets te organiseren (met evt. aansluitend een demo)?
          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #6
            De rauwe fluit lijken jullie dit jaar het beste te hebben gebracht met een kartonnen huls, kunnen we meer producten met dit effect verwachten, eventueel enkel die fluit?

            Comment


              #7
              Waarom worden toppers er uit gegooid? Neem de Double Gold uit de Professional Style collectie. 25 shots 30mm. Valt niet om. En de Yellow River zit nog steeds in het assortiment. Dus aan het formaat/stabiliteit ligt het niet. Wat zorgt er dan voor dat een cake zoals deze die gewoon goed presteert er toch uit gaat?
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #8
                Waar zijn naast de downgrade van Evo & Pangu producten buiten beschouwing gelaten, de reservelonten van de losse cakes gebleven?

                Comment


                  #9
                  Kunnen de Tapas in ere hersteld worden?
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Is het weer mogelijk om producten uit de Swiss line te importeren? Met dan toch wel als favoriete de Maggia (B5243)?

                    Comment


                      #11
                      Kan er een vervanger voor de splitting red komen? Wat een dijk van een cake!

                      Comment


                        #12
                        kan een cake zoals de splitting stars terug in het assortiment komen?
                        of de cakes van splitting rainbow maar dan het in finale shot de crackling vervangen door waaier shot met crossetes (zoals bij splitting red)

                        Comment


                          #13
                          Normaal zeur ik niet, en weet ik dat het handwerk is etc etc. Maar deze ervaring blijft knagen. Zeker gezien de prijs van deze box. Waarom presteerde de 'Great Wall' zo absurd slecht? Deze viel ons enorm tegen. Ik er 'rolde' z'n 20 bombettes gewoon uit de box, die dus midden op straat knalde. Ook een stuk of 20 bombette's kwamen niet hoog en vielen naar beneden en knalde ook op straat. Ik kan veel hebben, maar dit was absurd. Zoveel geld, en dan dit. Lekker begin voor de wijk om 18uur. Deze box staken we met zijn 5-en af, bewust om 18:00 zodat de kids een mooie show zagen. Helaas, triest.

                          Ps: ook het verlaten van de tube klonk enorm dof. Burst soms ook, het eerste waar ik aan dacht was: vocht ?
                          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                          Comment


                            #14
                            Door te kijken op onlinevoorverkoop.nl en bestelvuurwerk.nl zie ik weer wat nieuwe producten verschijnen, zo ook een 8 meter hoge goud fontein: "Al jaren krijgen wij de vraag of we een ultra hoge goudfontein hebben".
                            Ik wist niet dat dat mogelijk was binnen de Nederlandse gecompartimenteerde fontein regels. https://www.bestelvuurwerk.nl/vuurwe...ks/gbv-melkbus maar als jullie hem gaan filmen, komt er dan bewijs van de grote bij?
                            There is no such thing as enough fireworks.

                            Comment

                            Working...
                            X