Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan GBV-WECO Vuurwerk 2023/2024!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan GBV-WECO Vuurwerk 2023/2024!

    Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Allereerst complimenten voor de splitting rainbow, wat een ontzettend mooie bak is dat! Word de professional style lijn uitgebreid dit jaar? En hoe kijken jullie naar komende jaarwisseling wat betreft een verbod?

    Comment


      #3
      Mag de color change cake uit de bella ciao 1 op 1 los in de productie/verkoop aub?

      Comment


        #4
        Mijn complimenten over de imaginary 2.0
        Die kleuren zijn een feestje voor iedereen.
        Komt er nog meer van dit soort combinatie compounds?
        Ik zeg meng de Bella Ciao met de imaginary 2.0 en je hebt de kleurrijkste box van Nederland.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
          Mag de color change cake uit de bella ciao 1 op 1 los in de productie/verkoop aub?
          Pretty pretty please

          Comment


            #6
            Hebben alle boxen van evo/pangu wel een kooi of komt dit ook allemaal kooiloos?

            Comment


              #7
              Wanneer gaan jullie naar Gbv Weco?

              Comment


                #8
                Staat er nog bezoek gepland dit jaar?

                Aanvullend op bovenstaande,
                - Waarom is de bella ciao uit het assortiment?

                Comment


                  #9
                  We gaan zeker nog langs bij GBV. Moeten even een datum plannen.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Je hebt de adviesprijs, voorverkoopprijs en online prijs. Nu lijkt het er op dat je de online prijzen niet meer krijgt als je nu in december online besteld. Klopt mijn aanname dat online prijs eigenlijk betekend "online prijs, maar alleen als je online besteld voor 1 december"?
                    There is no such thing as enough fireworks.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                      Je hebt de adviesprijs, voorverkoopprijs en online prijs. Nu lijkt het er op dat je de online prijzen niet meer krijgt als je nu in december online besteld. Klopt mijn aanname dat online prijs eigenlijk betekend "online prijs, maar alleen als je online besteld voor 1 december"?
                      Klopt, we hebben drie prijsstellingen;

                      Online prijs / online deals, geldig tot 1 december.
                      Voorverkoop prijs, geldig in de voorverkoop tot 25 december.
                      Adviesprijs, prijs geldig na de voorverkoop/tijdens losse verkoop.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
                        Klopt, we hebben drie prijsstellingen;

                        Online prijs / online deals, geldig tot 1 december.
                        Voorverkoop prijs, geldig in de voorverkoop tot 25 december.
                        Adviesprijs, prijs geldig na de voorverkoop/tijdens losse verkoop.
                        Ik weet niet of die waarschuwing er bij stond op de site(s), maar ik vind het wel vreemd dat je online kan kopen ook in december maar dan niet meer de online prijs betaald. De voorverkoop prijs had ik verwacht voor wanneer je in de winkel een formuliertje inlevert en de online prijs voor online verkopen. Maar goed om te zien dat het inderdaad zo werkt, dan hoef ik niet de lokale dealer te verdenken van een hogere prijs te voeren.
                        There is no such thing as enough fireworks.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
                          Klopt, we hebben drie prijsstellingen;

                          Online prijs / online deals, geldig tot 1 december.
                          Voorverkoop prijs, geldig in de voorverkoop tot 25 december.
                          Adviesprijs, prijs geldig na de voorverkoop/tijdens losse verkoop.
                          Ah dat is zuur, was nog van plan om een bestelling te doen, maar ik ging er niet van uit dat de online prijzen tot 1 december geldig zouden zijn. Voor volgend jaar iets om in de gaten te houden.
                          Laatst aangepast door RickGAE; 5 December 2023, 18:02.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                            Ik weet niet of die waarschuwing er bij stond op de site(s), maar ik vind het wel vreemd dat je online kan kopen ook in december maar dan niet meer de online prijs betaald. De voorverkoop prijs had ik verwacht voor wanneer je in de winkel een formuliertje inlevert en de online prijs voor online verkopen. Maar goed om te zien dat het inderdaad zo werkt, dan hoef ik niet de lokale dealer te verdenken van een hogere prijs te voeren.
                            Het is een nieuwe versie, misschien even wennen.
                            Doel is/was om de liefhebbers welke vroeg bestellen nog een extra korting te geven over de prijzen. Vorig jaar hadden we alleen de staffel tot de kerst, en nu een extra staffel tot 1 december.
                            Het is dus niet zo dat het nu duurder is dan normaal, het was alleen voor 1 december goedkoper dan normaal.

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Onlinedeals.jpg
Vertoningen:1
Grootte:115,3 KB
ID:	1602523

                            Comment

                            Working...
                            X