Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dealerdag GBV 17-11-2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dealerdag GBV 17-11-2007

    Gisteren waren Mattenfreak en ik te gast bij Gert Breeschoten BV in Veenendaal.
    Wij waren daar op uitnodiging. De dealerdag was bedoeld om de afnemers van GBV de uitbreidingen van de vestigingen in Veendaal en Duitsland te laten zien.

    Het programma bestond uit een rondleiding in de vestiging in Veenendaal waar prachtige nieuwbouw is gepleegd. Een fantastisch mooi gebouw, met heel veel ruimte voor de opslag en voor het personeel.
    De show room ziet er zeer fraai uit met vitrine,s met uitgestalde dummy,s van de Proline collectie,Pyroprofs,Vuurwerkreus en Excellent.
    In de vestiging in Veendaal is er een opslag van producten,dummy,s en een complete bunker vol met folders.!!!

    Met een speciale touringcarbus werden we naar de vestiging in Duitsland gereden. Een megagrote hal, net over de grens.
    Een opslagruimte, bedoeld voor de opslag van 1,1 miljoen kg vuurwerk.
    Geen sprinklerinstallatie aanwezig, want de wetgeving in Duitsland is anders dan in Nederland.

    Gert Breeschoten gaf een uitstekende rondleiding met tal van leuke informatie over logistiek,wetgeving etc.

    In de middag werden we nog getrakteerd op een zeer uitgebreide lunch.
    Perfect verzorgd.

    In de rustpauzen nog leuke contacten gelegd met bekende afnemers van GBV zoals : China Town, Isandra, Hutuin, ANO vuurwerk Milheeze

    Mattenfreak en ik komen later nog met een uitgebreider verslag en een prachtige fotoreportage.

    #2
    Waaw, een complete bunker vol met folders, en een opslagbunker net over de grens in Duitsland, voor 1.1 miljoen kilo vuurwerk.
    Dát is nog eens groots aanpakken. Ik heb een vraag, heb je beeldmateriaal kunnen verkrijgen van nieuwe producten?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
      Ik heb een vraag, heb je beeldmateriaal kunnen verkrijgen van nieuwe producten?
      Beeldmateriaal van de meeste producten hebben wij al, en staan ook in de de topics van de nieuwe producten.

      Alleen de salvo cabs en dat 1000sh fluitblok hebben wij nog niet gefilmt, maar die komen zeer binnenkort.

      Once a pyro, always a pyro

      Comment

      Working...
      X