Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open dag GBV 2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Open dag GBV 2010

    Tijdens het bezoek aan Gert Breeschoten Vuurwerk op 12 maart heb ik aan Gert gevraagd of het niet eens leuk zou zijn om aan een grote wens van veel liefhebbers tegemoet te komen: namelijk een bezoek aan het bedrijf.
    Tijdens dat gesprek liet Gert weten er over na te zullen denken.
    Vanmorgen kreeg ik het bericht dat Gert akkoord gaat met een open dag mits er voldoende belangstelling is.
    Deze open dag staat open voor liefhebbers van onze website www. vuurwerkcrew en zal ergens in de maand oktober gaan plaatsvinden. Gekozen is voor de maand oktober omdat dan ook de nieuwe producten binnen zijn.
    Het programma voor de open dag zal zijn: bezoek showroom, bunkers, en een informele bijeenkomst met de mensen achter GBV.
    Een hapje en een drankje zullen uiteraard niet ontbreken.

    Indien jullie belangstelling hebben om deze open dag bij te wonen dan kunnen jullie je bij mij aanmelden, via PM met vermelding van naam plus nickname.

    In dit topic kunnen jullie je reacties kwijt over deze open dag.
    Ideëen over hoe jullie deze open dag ingevuld zouden willen zien zijn van harte welkom.

    Namens Vuurwerkcrew danken wij Gert Breeschoten voor dit geweldige gebaar naar de liefhebbers toe.
    Het resultaat van een langdurige prettige samenwerking met Vuurwerkcrew op basis van wederzijds vertrouwen.

    #2
    Dit vind ik een waanzinnig initiatief en ook een onwijs mooi gebaar van Gert voor de tijd en moeite die deze dag zeker gaat kosten en kijk er zeker naar uit, dus bij deze count me in , PB volgt direct na deze post.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Super om te zien dat Gert de daad bij het woord gevoegd heeft en een "open dag" wil organiseren i.s.m. VWC!
      Het is erg leuk om eens te zien waar een importeur mee bezig is.
      Kortom: laat via PM aan Fred weten dat je mee gaat! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Count me in!
        Wat geweldig is dit zeg, prachtig!
        Een heel erg tof gebaar richting de freaks!
        Thanks @ VWC + GBV Crew

        Comment


          #5
          Dit is een dag om eens achter de schermen bij een importeur te bekijken.
          In 1 woord geweldig van Gert Breeschoten dank hiervoor en Fred ook bedankt hiervoor.

          Zou zeggen pak deze unieke kans als vuurwerkliefhebber en meldt je aan en zoals Fred (moontan) vermeld heb kom maar op met de leuke ideeen.
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            #6
            Zal er best wel bij willen zijn alleen ik zit met vervoer moet ik even zien uit zoeken...

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
              Zal er best wel bij willen zijn alleen ik zit met vervoer moet ik even zien uit zoeken...
              De open dag vindt plaats bij het complex van Gert Breeschoten in Veenendaal
              De locatie bevindt zich lopend circa 20 minuten van het station in Veenendaal

              Comment


                #8
                ooh ik zie net dat het maar 50 km rijden is vanuit mijn woonplaats so, count me in Wil wel eens in het echt de bunkers bewonderen in plaats van ze in importeursbezoeken van vuurwerkcrew op foto's te zien

                echt een top initiatief

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                  Indien jullie belangstelling hebben om deze open dag bij te wonen dan kunnen jullie je bij mij aanmelden, via PM met vermelding van naam plus nickname.
                  Krijgen degenen die via een PM hebben laten weten dat ze hierbij graag aanwezig willen zijn nog persoonlijk een bevestiging of komt er in dit topic een lijst met namen te staan wie zich hebben aangemeld. Of wordt dit later bekend gemaakt als blijkt dat er voldoende belangstelling is en hoe groot moet dit aantal minimaal zijn.
                  Laatst aangepast door Torrr; 29 June 2010, 18:58.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Bij deze zou ik ook graag mee willen. :-)

                    Echt een leuk initiatief van uit jullie en GBV.

                    alvast bedankt.

                    Gr stefan
                    http://www.stefandrukker.nl

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Krijgen degenen die via een PM hebben laten weten dat ze hierbij graag aanwezig willen zijn nog persoonlijk een bevestiging of komt er in dit topic een lijst met namen te staan wie zich hebben aangemeld. Of wordt dit later bekend gemaakt als blijkt dat er voldoende belangstelling is en hoe groot moet dit aantal mininaal zijn.
                      Goede vraag.
                      Ik zal t.z.t. een lijst plaatsen van alle deelnemers.
                      Nogmaals een vriendelijk verzoek om je aanmelding via pm te doen met vermelding van naam+nickname.

                      Comment


                        #12
                        (Torr) Arjan* nog een antwoord op je andere vraag:
                        Er zijn inmiddels al voldoende aanmeldingen binnen om het door te laten gaan.!!
                        Er is massaal gereageerd wat ons bijzonder tevreden stemt.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                          (Torr) Arjan* nog een antwoord op je andere vraag:
                          Er zijn inmiddels al voldoende aanmeldingen binnen om het door te laten gaan.!!
                          Er is massaal gereageerd wat ons bijzonder tevreden stemt.
                          Dat is verheugend nieuws Fred, thnx voor deze antwoorden. By the way : komt er nog een sluitingsdatum wat betreft de aanmeldingen of blijft het gewoon open staan met de kans dat er in oktober nog tig aanmeldingen bijkomen, omdat dat zo'n beetje de tijd is dat de 3 maanden actief leden weer meer on line komen.
                          Begrijp me niet verkeerd met dat ik dat niet wil, het is meer dat er straks wegens te grote belangstelling deze dag misschien niet kan door gaan en dat zou zeer spijtig zijn.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Dat is verheugend nieuws Fred, thnx voor deze antwoorden. By the way : komt er nog een sluitingsdatum wat betreft de aanmeldingen of blijft het gewoon open staan met de kans dat er in oktober nog tig aanmeldingen bijkomen, omdat dat zo'n beetje de tijd is dat de 3 maanden actief leden weer meer on line komen.
                            Begrijp me niet verkeerd met dat ik dat niet wil, het is meer dat er straks wegens te grote belangstelling deze dag misschien niet kan door gaan en dat zou zeer spijtig zijn.
                            Gert Breeschoten beschikt over voldoende ruimte, o.a. een hele grote showroom en een nog grotere kantine.
                            En ik zal voor de zekerheid in overleg treden met GBV over een maximum aantal aanmeldingen.
                            Maar uiteraard geld wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

                            Comment


                              #15
                              Wat een geweldige dag zal dit worden.
                              Zo kunnen alle freaks die intresse hebben om het zien van de bunkers, showroom eens van dichtbij bekijken.
                              Zeer gastvrij van Gert!!!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X