Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fireval No.15 - GBV-WECO Fireval 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heel simpel, een 10. Vind hem perfect uitgevoerd en zulke single shots met goede en meerdere kleuren hebben we nog niet. Dikke aanrader dit.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Toppertje. Dikke 10 !
      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

      Comment


        #18
        Dit is echt een dikke 10 idd

        Comment


          #19
          Zeker een dikke 10.0

          Comment


            #20
            10! Hoop dat deze singleshot dit jaar nog te koop is

            Comment


              #21
              Een hele mooie single shot. Als hij in de straat gaat zoals op het filmpje is het een 9

              Comment


                #22
                Ik wil hem wel. Dikke 9. Als hij zo komt in de straat
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #23
                  Het effect zo met die prijs, zeker een 10.

                  Comment


                    #24
                    Laat maar komen! Een dikke 10.

                    Comment


                      #25
                      geen commetaar..

                      een dikke 10!
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        #26
                        FIREVAL NO.15
                        Gemiddelde cijfer: 8,0
                        GBV-WECO: sample potentieel 2020

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
                          FIREVAL NO.15
                          Gemiddelde cijfer: 8,0
                          GBV-WECO: sample potentieel 2020
                          Jammer dat deze dit jaar nog niet in productie is genomen. Verder vind ik het opvallend hoe verschillend wij als freak naar een product kijken en hoe de GBV dealers een product beoordelen. Als ik even snel een gemiddelde bereken van de scores in dit topic dan kom ik uit op een ruime 9.9, het totale gemiddelde komt uit op een 8.0. Dit betekend dat de winkeliers dit product minimaal 2 volle punten lager waardeert.

                          @vanderelst: Laat ik vooropstellen dat ik het een mooie ontwikkeling vind dat jullie als GBV ook naar de mening vragen van de freaks. Echter kan ik mij voorstellen dat de beoordeling van de honderden winkeliers voor jullie zwaarder weegt dan de 24 reacties die in dit topic zijn gegeven. Nu is dit misschien een heel extreem voorbeeld, maar zou het voor GBV wel een reden kunnen zijn dit product toch in productie te nemen en uit te brengen in de St8ment lijn? Dat is tenslotte een lijn die toch meer gericht is op de freaks

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                            Jammer dat deze dit jaar nog niet in productie is genomen....
                            Sonnet 9, nummer 7 in het filmpje, lijkt er wel wat op!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                              Jammer dat deze dit jaar nog niet in productie is genomen. Verder vind ik het opvallend hoe verschillend wij als freak naar een product kijken en hoe de GBV dealers een product beoordelen. Als ik even snel een gemiddelde bereken van de scores in dit topic dan kom ik uit op een ruime 9.9, het totale gemiddelde komt uit op een 8.0. Dit betekend dat de winkeliers dit product minimaal 2 volle punten lager waardeert.

                              @vanderelst: Laat ik vooropstellen dat ik het een mooie ontwikkeling vind dat jullie als GBV ook naar de mening vragen van de freaks. Echter kan ik mij voorstellen dat de beoordeling van de honderden winkeliers voor jullie zwaarder weegt dan de 24 reacties die in dit topic zijn gegeven. Nu is dit misschien een heel extreem voorbeeld, maar zou het voor GBV wel een reden kunnen zijn dit product toch in productie te nemen en uit te brengen in de St8ment lijn? Dat is tenslotte een lijn die toch meer gericht is op de freaks
                              Hoi MagicSjefke,

                              Grappig dat je dit opmerkt, dat zie ik ook heel vaak.

                              Tijdens Fireval zijn er meer dan 800 bezoekers geweest, daardoor zie je soms ook dat een product ondanks hoge cijfers hier op het forum, toch gemiddeld een lagere score heeft.

                              Om terug te komen op de vraag, het kan inderdaad zo zijn dat een product wat door de liefhebbers hier erg goed beoordeeld is, wel in de collectie komt. Mits er ruimte is in het assortiment. We proberen om een totaalassortiment te maken waar zowel de consument als de liefhebber zijn keuze in kan maken.

                              Comment

                              Working...
                              X