Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fireval No. 15 - GBV-WECO Fireval 2018 - Compound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fireval No. 15 - GBV-WECO Fireval 2018 - Compound

    Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling. Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!

    Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.



    Netto Kruitgewicht: 1425 gram
    Aantal Schoten: 57 schoten - COMPOUND
    Richtprijs: €69,99
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Boeketgrootte lijkt niet heel groot, maar dit kan komen door de film-afstand uiteraard. Maar WOW wat een mooie kleuren & effecten combinaties in die 1e cake Hij schiet niet heel snel, maar ik denk dat dit een compound box is waar je gewoon rustig van moet genieten.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      #3
      Das wel gaaf, kleurtjes en ghost effect! prijs is ook oke.

      Comment


        #4
        --> Vuurwerkevents.nl <--

        Comment


          #5
          De kleuren zijn wel leuk, ik denk zelf dat het 20mm box is. dan kan wel wat groter en sneller. qua kwaliteit mag dit ook zeker nog even wat beter worden. Ook hier is de prijs weer on aangenaam, voor wat je krijgt dit kan vele malen beter.

          Comment


            #6
            Ik heb deze op de avond zelf het laagste cijfer gegeven van alle geschoten producten. Als ik het zo terugzie is dat misschien niet helemaal terecht vanwege de mooie Ghost effecten, maar de boeketten zijn gewoon te klein en de aandacht was snel weg.

            Comment


              #7
              Omgerekend 25 gram per schot? De uitwerkingen zijn er niet naar. Maar voor 25 gram per schot zou de prijs van deze compound wel redelijk zijn! 23,33 per cake en dus 1,22 per schot. Als deze goed presteert op de winkeldemo dan maakt deze compound een reeële kans om in mijn collectie opgenomen te worden.

              Comment


                #8
                De effecten zijn helaas klein, maar wat zijn ze gaaf uitgevoerd zeg.
                Kleuren zijn echt heel mooi. Deze kon wel eens op de lijst komen.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Ik vond deze een topper, maar dan eigenlijk de stand alone cake met de ghoost effecten.
                  De eerste cake heeft vaak te kleine effecten.
                  Tweede cake, is prima en leuk te combineren met een Tanz de Vampiere, om in het GBV scala te blijven.
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment

                  Working...
                  X